حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

رئیسی، رئیس جمهور صادقِ خدومِ شهید بود

رئیسی، رئیس جمهور صادقِ خدومِ شهید بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور صادقِ خدومِ شهید در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

غلامحسین رضوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان خدمتی صادقانه داشت و در این راه نیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه اجر مجاهدات خستگی‌ناپذیر شهید آیت‌الله رئیسی در نهایت ختم به شهادت شد، بیان کرد: او علاوه بر اینکه محبوب مردم بود، به واسطه صداقت، فداکاری و آمیختگی با اقشار مردم، محبوب خداوند نیز شده و اینگونه بود که زندگی‌اش به شهادت ختم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوع سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه دو موضوع قابل بحث کاملأ جداگانه وجود دارد، نخست موضوع توجه به تأمین امنیت سفر مقامات کشوری و رعایت همه موضوعات مهم در این باره است و مسئله دیگر پاسخ به برخی اظهارنظرات و مطالبی که این روزها در خصوص چرایی ضرورت برگزاری سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت مطرح و شنیده می‌شود.

رضوانی تأکید کرد: مسلمأ در هر سفر احتمال وقوع خطر وجود دارد و نمی‌توان این احتمال را به صفر رساند، اما می‌توان با اتخاذ تمهیدات، اعمال ملاحظات، دقت بیشتر و دلسوزانه درصد این احتمال را کاهش داد و به تأمین امنیت بیشتر کمک کرد.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر این اینکه اجتناب از حضور مسئولان در بین مردم و آمیختگی با آنان به دلیل احتمال وقوع خطرات، قابل قبول و پذیرفتنی نبوده و همچنان ضرورت سفرهای استانی البته با توجه به موضوعات امنیتی و دقت بیشتر در این باره به قوت خود باقی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری درباره ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان، افزود: یاد و خاطره هشتمین رئیس جمهور کشورمان به عنوان رئیس جمهور صادقِ خدومِ شهید در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از