حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مسئول بسیج اساتید استان تهران:

دشمن می‌داند در جنگ سخت حریف ایران نیست

دشمن می‌داند در جنگ سخت حریف ایران نیست

مسئول بسیج اساتید استان تهران گفت: اینکه دیگر دشمنان سودای جنگ سخت را نسبت به ایران در سر ندارند، خوب می‌دانند که از عهده ایران در جنگ سخت بر نمی‌آید.

روح‌الله محمدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: جنگ ترکیبی از پیش تنظیم‌شده به‌ طور نابرابر آغاز شد، با این حال رسانه‌های ما و مسئولان تلاش کردند آنچه واقعیت داشت را روایت کنند اما بالاخره کار به ناآرامی‌هایی در کشور کشیده شد ولی در نهایت دشمن نتوانست در این پیکار به اهداف خود دست یابد.

وی در همین رابطه افزود: حرکت رسانه‌های داخلی، نهادهای امنیتی، جامعه نخبگان و دانشگاهی به سمت جهاد تبیین این شکست را رقم زد؛ اینکه رهبر انقلاب مکرراً بر جهاد تبیین تاکید دارند این است که با آگاه‌سازی سره از ناسره شناخته خواهد شد؛ دروغ از راست تشخیص داده خواهد شد؛ حق از نا حق جدا می‌شود؛ جلاد و شهید شناخته می‌شوند و در سایه این جهاد تبیین می‌توان بر همه بحران‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند، غلبه کرد.

مسئول بسیج اساتید استان تهران در ادامه بیان کرد: با جهاد تبیین می‌توان فاصله بین نسلی را کاهش داده و فرزندان این مرز و بوم را از گزند رسانه‌های بیگانه که اهداف شومی را دنبال می‌کنند، در امان نگه داشت. این روشن‌گری در هر ملتی که رخ دهد می‌تواند آزادانه و مستقل به قله‌های افتخار دست یابد.

محمدی با بیان اینکه در جریان طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی شکست خورد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی انتظار چنین عملیاتی را از سوی جبهه مقاومت نداشت، جبهه مقاومت در روایت‌گری دست پیش را داشت و ظلم، ستم و جنایتکاری رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رساند و قدرت جهاد تبیین توانست رژیم صهیونیستی را در چشم جهان رسوا سازد.

وی با اشاره به اهمیت بالای فضای مجازی و رسانه، تصریح کرد: هر موفقیت و یا شکستی برای ملل که پیوست رسانه‌ای داشته باشد، می‌تواند نقش موثری داشته باشد. اینکه دشمن توانست در سال گذشته ناآرامی‌هایی را در کشور ایجاد کند به‌ واسطه همین پیوست رسانه‌ای بود.

این مسئول تاکید کرد: اینکه دیگر دشمنان سودای جنگ سخت را نسبت به ایران در سر ندارند، خوب می‌دانند که از عهده ایران در جنگ سخت بر نمی‌آید و برای رسیدن به آنچه هدف دارد، تمام قوای خود را بر جنگ رسانه‌ای و ترکیبی متمرکز کرده است.

محمدی عنوان کرد: هرچه در زمینه سواد رسانه‌ای و آگاه‌سازی مردم سرمایه‌گذاری کنیم به مراتب در این جنگ هم پیروز خواهیم شد، کمااینکه در سال گذشته در سایه جهاد تبیین توانستیم بر دشمن فائق آییم. جنگ ترکیبی سال گذشته با بصیرت و هوشیاری مردم شکست خورد و امروز روایات غلط و دروغین معاندین نظام برای ملت بزرگ ایران بی‌اعتبار شده‌ و این چنین به شکست امپراتوری دروغ انجامیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از