حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
بخشدار فیروزکوه:

مناطق گردشگری در فیروزکوه تعطیل شد

مناطق گردشگری در فیروزکوه تعطیل شد

بخشدار بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه از تعطیلی مناطق گردشگری تنگه واشی و خمده خبر داد.

محمدصادق رحماندوست در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران‌نیوز»، با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل صدور هشدار وضعیت نارنجی و پیش‌بینی بارش‌های رگباری و احتمال جاری شدن سیل مناطق گردشگری بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه تا پایان روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور تعطیل خواهد بود.

وی گفت: لذا گردشگران محترم از حضور در مناطق گردشگری به ویژه منطقه گردشگری تنگه‌واشی و خمده، صعود به ارتفاعات، اتراق در کنار رودخانه و مسیل‌ها‌ جدا خودداری کنند.

بخشدار بخش مرکزی فیروزکوه افزود: تعطیلی مناطق گردشگری برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار، بعنوان عاملی بازدارنده جهت تامین امنیت جانی و مالی گردشگران بوده و در صورت لزوم تعطیلی این منطقه گردشگری تمدید خواهد شد.

رحماندوست همچنین در ادامه عنوان کرد: بارش‌های شدید و پراکنده باران از روز گذشته در شهرستان فیروزکوه آغاز که منجر به آبگرفتگی در چند نقطه از بخش مرکزی فیروزکوه و خسارت جزئی به برخی زمین‌های کشاورزی شده است، خوشبختانه گزارشی در خصوص خسارت به مناطق مسکونی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده باران طی روز آتی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: به کشاورزان و دامداران توصیه می‌کنیم تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهادهای دامی در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

بخشدار بخش مرکزی فیروزکوه خاطرنشان کرد: در پی آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه، اعضای مدیریت بحران بخش مرکزی این شهرستان نیز از روز گذشته در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تاکنون خدمات‌رسانی لازم در نقاطی که آسیب‌های جزئی رخ داده صورت گرفته است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از