حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام جمعه شهریار:

جنگ جمعیتی یکی از طرح‌های صهیونیستی است

جنگ جمعیتی یکی از طرح‌های صهیونیستی است

امام جمعه شهریار گفت: موضوع افزایش و یا کاهش جمعیت در جهان اسلام به‌خصوص در ایران انقلابی یکی از چالشی‌ترین مباحث روز است و جنگ جمعیتی یکی از طرح‌های صهیونیستی استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری امام جمعه شهریار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ره) شهریار برگزار شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مکتب امام خمینی(ره) از نگاه مقام معظم رهبری در قیام 15 خرداد، تکمیل نهضت تنباکو مشروطه و نفت است و این قیام سیاست و روش علما را تغییر داد و مبارزه جدی و علنی با نظام سیاسی فاسد را واجب کرد.

وی گفت: موضوع افزایش و یا کاهش جمعیت در جهان و به‌ویژه جهان اسلام و به‌خصوص در ایران انقلابی یکی از چالشی‌ترین مباحث روز است. 

امام جمعه شهریار ادامه داد: یکی از طرح‌های صهیونیستی استکبار جهانی جنگ جمعیتی است و قدرت‌های غربی از طریق روش‌های شیطانی نظیر اشاعه بیماری‌های کشنده و بیوتروریسم، عقیم سازی و جنگ افروزی سیاست‌های کنترل جمعیت باصطلاح جهان سومی را دیکته می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از مهمترین و تاریخ سازترین کشورهای جهان و منطقه را دارد افزود: سابقه تمدنی چند هزار ساله

ایران با پذیرش فرهنگ اسلام و آیین انسان‌ساز تشیع و پیروی از اهل بیت علیهم السلام توانست قله‌های بلند دانش را فتح کند به همین جهت هدف اول جنگ جمعیتی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: در سال ۱۳۷۲ در مجلس شورای اسلامی، سیاستگذاری کاهش جمعیت مصوب شد و تنبیهات سختی برای خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر تعریف کردند، با این سیاست کاهش جمعیت نرخ باروری از ۴ فرزند در سال به ۱ یا ۲ فرزند در سال ۱۳۷۹ رسید و خط قرمز جمعیتی و سیاست‌های کاهش جمعیت با شدت ادامه پیدا کرد.

وی درخصوص شروع کار مجلس دوازدهم گفت: با پیام حضرت آقا ویژگی‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی، توجه به منافع ملی و مصالح ملی در قانون‌گذاری تفسیر قوانین عادی اعمال نظارت بر حسن اجرای قوانین، مجلس مظهر وحدت ملی و یکپارچگی مورد توجه قرار گرفت و بر منتخبان ملت توجه به توصیه‌های دوازده گانه مقام معظم رهبری و عمل به آن‌ها و پاسخگوی اعتماد مردم و امانت‌دار رای مردم و خون شهدا بودن مورد تاکید است.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از