حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
جنبه‌های توصیفی و تبیینی دفاع مقدس بیان شود
فرمانده سپاه استان تهران:

جنبه‌های توصیفی و تبیینی دفاع مقدس بیان شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) تهران گفت: بایستی با بیان و بازگو کردن جنبه‌های توصیفی و تبیینی دفاع مقدس، این دوران طلایی کشورمان برای نسل امروز تشریح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده ظهر امروز در اجتماع زمینه‌سازان تمدن اسلامی که با حضور فرماندهان و مدیران حوزه‌ها و کانون‌های اقشاری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پیشکسوتان و نقش‌آفرینان دفاع مقدس به همگان آموختند که چگونه دفاع مقدس را برای نسل امروز تبیین و بیان کنیم.

وی با اشاره به بیان جنبه‌های توصیفی و تبیینی دفاع مقدس از سوی معظم‌له، خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری جمهوری اسلامی، شیاطین عالم همه تلاش خود را برای سرکوب کردن آن به کار بسته و در این راه همه دسیسه‌هایی مانند کودتا، ترور، توطئه، فتنه، تحریم اقتصادی و ... را به کار بستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران جنگ تحمیلی را نتیجه شکست اروپا، آمریکا و غرب با تحریک صدام جاه‌طلب خواند و عنوان کرد: بایستی برای نسل جوان بازگو کنیم که مهاجمان در این جنگ تحمیلی و نابرابر چه کسانی بودند.

ولی‌زاده با یادآوری حمایت و پشتیبانی اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و ثبت تجربه ماندگار و طلایی هشت سال دفاع مقدس، افزود: اگر دفاع مقدس نبود، شاید امروز قدرت و یارای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان را نداشتیم.

وی به نقش اقشار جامعه در حمایت و پشتیبانی از انقلاب و دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: همچنین در جریان تحریم اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خالصانه و صادقانه دارایی‌های خود را پای کار آورده و به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی به ایفای نقش در برابر تحریم‌های دشمن پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به اهمیت تشکیل و تقویت هیأت‌های اندیشه‌ورز در بدنه بسیج اقشار اشاره کرد و افزود: بایستی ماموریت‌ها تجزیه و تحلیل و تبیین شده و فعالان بسیجی در هر قشر فراخور اقدامات مورد نیاز به ایفای نقش بپردازند.

ولی‌زاده ادامه داد: اگر به دنبال تشکیل دولت حزب‌اللهی هستیم، باید در درون اقشار جامعه به دنبال ایجاد و تقویت آن بوده و بدانیم تحقق این مهم در گرو پرداختن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در بدنه قشرها و بسترسازی برای رشد و تعالی آن‌ها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله نفوذ، گفت: ما هیچ‌گاه با دشمنانی که به دنبال حذف ما هستند، برادر نخواهیم بود و حق و باطل در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از