حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه موقت دماوند:

جنایات رژیم پهلوی نباید فراموش شود

جنایات رژیم پهلوی نباید فراموش شود

امام جمعه موقت دماوند گفت: جنایت‌های تاریخی پهلوی را نباید فراموش کرد و تاریخ ملت به منزله هویت و حافظه یک ملت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام میثم کریمانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار کرد: فردا ۱۷ شهریور سالروز قیام تاریخی ۱۷ شهریور و کشتار بی‌رحمانه مردم در میدان ژاله به دست رژیم سفاک پهلوی است.

وی گفت: جنایت‌های تاریخی پهلوی را نباید فراموش کرد و تاریخ ملت به منزله هویت و حافظه یک ملت است؛ ملتی که گذشته خود را فراموش کند، محکوم به جهالت و برده دیگران شدن است.

امام جمعه موقت دماوند افزود: عادت ظالمان و قدرت‌های ستمگر این است که واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند و دروغ‌های بزرگ را محکم بگویند به نحوی که بتوانند بر دیگر ملت‌ها سوار شوند و قلدرمآبانه جنایت کنند.

کریمانی ادامه داد: خاندان پهلوی هیچگاه پاک و مطهر نبوده و خباثت و جنایت‌هایش هرگز فراموش نمی‌شود و نباید فراموش شود.

وی تاکید کرد: تاریخ را فراموش نکنیم تا دیگران دروغ‌های بزرگ در مطهر و پاک جلوه دادن خاندان خائن پهلوی را به ما قالب نکنند؛ گفتن دروغ‌های بزرگ با پررویی، اخلاق نحس متجاوزان و قدرت‌های بزرگ جهان ماست.

امام جمعه موقت دماوند بیان کرد: هم اکنون رژیم صهیونیستی جنایت‌های وحشتناکی در غزه مرتکب می‌شود و در جلوی چشم جامعه جهانی با وقاحت تمام عیار، خود را به جای قربانی جا می‌زند و هزاران کشته بر جای گذاشته‌اند و غزه را با بمب‌های آمریکایی و تحت چتر حمایتی آمریکا شخم زده‌اند.

کریمانی بیان کرد: هیچ موجود زنده‌ای در غزه امنیت جانی ندارد و آن وقت با وقاحت تمام ژست قربانی و مظلوم به خود می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حمایت از مردم غزه در برابر تهاجم رژیم جعلی صهیونیستی وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است، بیدار بودن ماست و فراموش نکردن این جنایت‌هاست که نکند روزی با خباثت تمام عیاری، آن جنایت‌ها و آن خیانت‌ها از ذهن ما حذف شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از