حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
جسم نیمه‌جان صهیونیست زنده نمی‌ماند
فرمانده سپاه استان تهران:

جسم نیمه‌جان صهیونیست زنده نمی‌ماند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: رژیم صهیونیستی پس از تجربه شکست‌های امنیتی و اطلاعاتی، اینک با موشک‌باران مناطق مسکونی غزه و لبنان به دنبال زنده نگه داشتن جسم در حال احتضار خود است.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ رژیم صهیونیستی شکست راهبردی، اطلاعاتی و امنیتی را تجربه کرد و عبور مجاهدان فلسطینی با سلاح انفرادی از سیستم‌های راداری صهیونیست‌ها هیمنه و حیثیت آن‌ها را شکست.

وی عنوان کرد: در حالی راهبرد رژیم صهیونیستی این بود که جنگ در سرزمین‌های غصب شده رخ نداده و امنیت سرزمین‌های اشغال شده توسط صهیونیست‌ها تأمین بماند که امروز شاهد آماج حملات روزانه رزمندگان یمن، حزب‌الله، حماس و عراق هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر صهیونیست‌ها که سرزمین امنی را برای خود با راهبری از نیل تا فرات طراحی کرده بودند، روزانه بمباران می‌شوند و با مهاجرت تعداد زیادی از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین، اقتصاد و سیاست آنها مختل شده است.

ولی‌زاده تأکید کرد: از این‌رو رژیم صهیونیستی به منظور احیای حیثیت بر باد رفته خود دست به اقدامات جنون‌آمیزی زده و با استفاده از سلاح‌های پیشرفته در حال بمباران و موشک‌باران بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی در غزه و لبنان است.

وی ادامه داد: در حقیقت نتانیاهو در تلاش است با ارتکاب جنایات وحشیانه و موشک‌باران مناطق مسکونی غزه و لبنان جسم در حال احتضار رژیم صهیونیستی را با تنفس مصنوعی زنده نگه دارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: صهیونیست‌ها با تجربه شکست سنگین در روز یوم‌الاربعین، با استفاده از سامانه‌های الکترونیک و انفجار پیجرها تعداد زیادی از مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده و یا مجروح کردند.

ولی‌زاده ادامه داد: پس از آنکه حزب‌الله سینه خود را برای دفاع از مردم فلسطین سپر کرده و در بخش شمالی فلسطین تعداد زیادی از نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی را مشغول کرده و توان زیادی را از آن‌ها گرفت، اینک صهیونیست‌ها در حالی به اهداف جنگی خود دست نیافته‌اند که برای جبران آن در حال کشتار فجیع و قتل‌عام مردم مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه و لبنان هستند.

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وعده پیروزی جبهه مقاومت، گفت: یقینأ مردم فلسطین و حزب‌الله لبنان پیروز خواهند شد و این پیروزی قطعی و حتمی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از