حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
سگِ هارِ صهیونیست سیلی می‌خورد
امام جمعه پاکدشت:

سگِ هارِ صهیونیست سیلی می‌خورد

امام جمعه پاکدشت گفت: سگ هار صهیونیست بابت جنایت و وحشی‌گری‌هایش از امت اسلام سیلی می‌خورد و راه شهید نصرالله استمرار خواهد یافت.

حجت‌الاسلام رضا جوکار در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: پس از ترور شهید سید عباس موسوی، رژیم صهیونیستی کار حزب الله را تمام می‌دانست اما پس از آن سید حسن نصرالله به مدت ۳۲ با رهبری باقدرت مقاومت به خار چشم صهیونیست و کابوس دشمنان تبدیل شد. 
وی شهادت شهید سید حسن نصرالله را ضایعه بزرگی برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خواند و عنوان کرد: خداوند متعال از خزانه لطف، رحمت و برکت خود این ضایعه را برای حزب‌الله، محور مقاومت و آزادی‌خواهان جهان جبران خواهد کرد و جای هیچ نگرانی نیست، چرا که محور مقاومت دارای پشتوانه الهی است. 

امام جمعه پاکدشت بیان کرد: سید مقاومت به عنوان شخصیتی بزرگ و مجاهد مانند سردار حاج قاسم سلیمانی شهادتش بیش از حیاتش رعب و وحشت بر دل دشمنان می‌اندازد و شهید سید حسن نصرالله  برای صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام از سید حسن نصرالله خطرناک‌تر و وحشت‌آفرین‌تر است. 
جوکار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و خوی درندگی سگ هار صهیونیست در ارتکاب این جنایات، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این‌ جنایات عمق خباثت، رذالت و وحشی‌گری خود را به دنیا نشان داده و خون شهید سید حسن نصرالله روح تازه‌ای در  کالبد مقاومت دمیده و به وحدت بیش از پیش امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان می‌انجامد. 
وی با تأکید بر اینکه یقینأ خون شهید سید حسن نصرالله طومار عمر صهیونیست‌ها را در هم خواهد پیچید، افزود: نوع مواجهه و برخورد سازمان ملل، سازمان‌های حقوق بشری و سازمان همکاری کشورهای اسلامی با این جلاد بزرگ تاریخ یعنی نتانیاهو و پشتیبان او آمریکای جنایتکار از اهمیت بالایی برخوردار است. 

امام جمعه پاکدشت ادامه داد: صدور دستور این ترور و حمله وحشیانه در نیویورک و مقر سازمان ملل توسط نتانیاهو جای تعجب دارد، امروز سازمان ملل را باید سازمان بی‌ملل، بی‌اختیار و وابسته به رژیم صهیونیستی و یهود دانست. 
جوکار با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت به این اقدام رژیم صهیونیستی خواهیم بود، تصریح کرد: امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان از این روزهای سخت نیز عبور کرده و شاهد اتحاد بیش‌تر و پاسخ هماهنگ جبهه مقاومت به دشمن صهیونیسم خواهند بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از