حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت:

توزیع‌کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

توزیع‌کننده مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از پایگاه پلیس شرق استان تهران، شهرام ولی‌خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ خاتون‌آباد در تحقیقی از فعالیت یک خرده‌فروش مواد مخدر مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری این توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت افزود: مأموران در تحقیقات تکمیلی مطلع شدند این فرد مواد مخدر خود را در منزل عمه‌اش در محله‌ای دورتر از محل فعالیت خود مخفی می‌کند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه اصلی این خرده‌فروش که همان منزل عمه‌اش بود اکیپی از مأموران به محل اعزام و در بازرسی از مقدار ۶ کیلو و۸۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

ولی‌خانی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ مبنی بر برخورد قاطع پلیس با آنها و با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس، بر استمرار طرح پاک‌سازی مناطق حاشیه شهر در سال جاری تأکید کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از