حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد:

توجه به پدافند غیرعامل در مدارس ری

توجه به پدافند غیرعامل در مدارس ری

فرماندار شهرستان ری گفت: توجه به اصول پدافند غیرعامل و پیوست‌های ایمنی محیط‌های آموزشی در مدارس ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی باب‌الحوائجی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اظهار داشت: موضوعاتی مانند تعبیه سوخت جایگزین برای وسایل گرمایشی در فصول سرد و توجه به پیوست‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از جمله اقداماتی است که در راستای اصل پیشگیری بهتر از درمان، باید از سوی مدیران و مسئولان مربوطه مورد توجه قرار گرفته شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی جهت تخصیص و نحوه هزینه اعتبارات در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش از جمله اقدامات مهم دیگری است که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر رعایت صرفه‌جویی، خاطرنشان کرد: در کوچک‌ترین موارد نیز اصل صرفه‌جویی باید رعایت شود.

باب‌الحوائجی تاکید کرد: نکته مهم بعدی برنامه‌ریزی مناسب برای تعریف پروژه، اجرای طرح‌ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در کمیته‌های برنامه‌ریزی است به گونه‌ای که می‌بایست بیش از پیش به اقدامات و طرح‌های زیربنایی و ماندگار در مدارس توجه کنیم.

وی به اقدامات و برنامه‌های اجراشده توسط مجموعه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری اشاره کرد و ضمن تقدیر از زحمات معلمان، فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش به جهت اقدامات خوب و اثرگذار در سال ۱۴۰۲ ، یادآور شد: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در اکثر ارزیابی و شاخص‌های تعیین شده دارای رتبه برتر در استان تهران بوده که این مهم ماحصل تلاش، همت و همدلی کلیه مسئولان و عوامل مربوطه است.

معاون استاندار تهران همچنین به اجرای مؤفق عملیات وعده صادق در تنبیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز ما و تمامی کسانی که دل در گروی این کشور و انقلاب اسلامی دارند حتی مردم کشورهای همسایه و مسلمان از اقدام سپاه پاسداران خوشحال هستند.

حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز در این نشست با اشاره به خصوصیات اخلاقی و جایگاه والای محدث عالی مقام شیعه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: بزرگ‌ترین ویژگی حضرت سیدالکریم ولایتمداری ایشان بود، جمع‌آوری خطبه‌ها، نامه‌ها و سخنان گهربار امیرالمؤمنین (ع) و تألیف کتابی همانند نهج‌البلاغه نیز از جمله اقدامات بزرگ این محدث والامقام بود.

اولین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در سال جاری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و با حضور امام جمعه، رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان و سایر اعضا در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از