حالت تاریک
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

تنوع در ارائه خدمات‌ برای مسافران در دماوند

تنوع در ارائه خدمات‌ برای مسافران در دماوند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: تنوع خوبی در ارائه خدمات‌رسانی و ایجاد فضایی شاداب برای مسافران در شهرستان دماوند فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، محسن نایبی روز پنجشنبه به همراه سیدکمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی استانداری تهران در بازدید از پایگاه خدمات سفر شهرستان دماوند در ورودی منطقه گیلاوند، اظهار اشت: امروز از خدمات سفر شهرستان دماوند بازدید شد که ابتکار بسیار خوبی نیز جهت ارائه خدمات همچون جشن اقوام ایرانی در ایستگاه نوروزی بکار گرفته شده است.

 

وی افزود: در کنار خدماتی که مجموعه‌های هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور، مجموعه گردشگری نیز برای اطلاع رسانی به مسافران در محور تهران فیروزکوه که هم مسیری برای تردد به مناطق شمالی و هم شرقی کشور است، ارائه‌ خدمات می کنند که انشالله تاکنون سفرهای مسافران بی خطربوده باشد و امید است که در بازگشت نیز مشکلی نباشد.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در مجموعه گردشگری در داخل شهر نیز به خوبی انجام شده و یک همدلی و همراهی نیز در ببن دستگاه های مختلف امنیتی، خدمات رسانی و امدادی در شهرستان وجود دارد که خروجی آن رضایت مندی مردم است که در نظر سنجی ها وجود دارد و انشالله سالی پر از موفقیت و سربلندی باشد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند به عنوان دبیر اجرایی سفرهای نوروزی افتخار دارد با حمایت و همراهی بیش از ۱۸ کمیته سفر بسیارخوبی را برای مسافران فراهم کند و تمام تلاش ها صورت گرفته است.

تنوع در ارائه خدمات‌ برای مسافران در دماوند

علی افضلی ادامه داد: در این راستا نمایشگاه و بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری در ورودی شهرستان دماوند شامل ۲۴ غرفه تهیه و آماده شده و تلاش شده تا پوشش، گویش و خوراک و صنایع دستی اقوام ایرانی را ارئه کنیم و تاکنون نیز بیش از ۱۶هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

این مسئول گفت: همچنین بالغ بر ۱۳۰هزار نفر نیز ورودی به شهرستان دماوند داشتیم که از آثار تاریخی و سایت‌های گردشگری دماوند بازدید کردند و ۶هزار نفر نیز اسکان در شهرستان صورت گرفت که امید است سال خوبی در عرضه خدمت به شهروندان منطقه باشد.

 

در این بازدید، فرماندار شهرستان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، شهردار و رضایی و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و برخی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان و شهر دماوند حضور داشتند. هدف از این بازدید، بررسی چگونگی عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است که از پایگاه‌های مستقر امدادی اورژانس، هلال احمر و شهرداری در ورودی منطقه گیلاوند بازدید به‌عمل آمد.

 

منبع: ایرنا

 

/انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از