حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار دماوند خبر داد:

تحویل ۲۲۰ واحد نهضت ملی مسکن دماوند

تحویل ۲۲۰ واحد نهضت ملی مسکن دماوند

فرماندار دماوند گفت: ۲۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می‌‌شود.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: ساخت هزار و ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار کم‌درآمد جامعه در شهرستان دماوند در دولت سیزدهم آغاز شد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از این مجموع ۲۲۰ واحد در هفته دولت و ۱۲۰ واحد تا پایان مهرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در منطقه مهک این شهرستان درحال ساخت هستند، خاطرنشان کرد: نشستی در راستای بررسی رفع مشکلات این واحدهابا حضور شهردار و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز دماوند برگزار شد.

طاهرخانی ادامه داد: در این نشست گزارشی از روند اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌ رو در زمینه تأمین آب، برق و گاز ارائه شد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه در جهت برنامه‌ریزی دقیق و تخصیص منابع مالی، رفع مشکلات و تسریع در اجرای این طرح مهم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.

فرماندار شهرستان دماوند بر ضرورت بهره‌مندی از تجارب پروژه مسکن مهر در جهت کاهش و رفع مشکلات نهضت ملی مسکن تأکید و تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان پیش از سکونت در این واحدها باید نسبت به فراهم‌سازی خدمات مورد نیاز ساکنان اقدام کنند.

طاهرخانی از انتقال تمام خدمات آب، برق، گاز و تلفن به واحدهای آماده بهره‌برداری طرح نهضت ملی مسکن دماوند تا یک ماه آینده خبر و ادامه داد: هدف از این اقدام آماده‌سازی کامل این واحدها و رفع مشکلات پیش از سکونت صاحبان آنها است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت اجرای صحیح و سریع این طرح، هم‌افزایی و تلاش مشترک دستگاه‌های مربوطه در اجرای کامل این پروژه ضرورتی مهم و انکارناپذیر است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از