حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار دماوند خبر داد:

تجهیز 33 بلوک مسکن مهر دماوند به آسانسور

تجهیز 33 بلوک مسکن مهر دماوند به آسانسور

فرماندار دماوند گفت: ۳۳ بلوک مسکن مهر آبسرد و مهرآباد دماوند به زودی به صورت رایگان به آسانسور مجهز خواهند شد.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: جلسه‌ای با برخی از مدیران شهرستان به ویژه حوزه مدیریت شهری و نماینده شورای شهر در خصوص مطالبات بر زمین‌مانده ساکنان منطقه مسکن مهر محک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات بیش از ۱۰ سال بر زمین مانده است، بیان کرد: برخی از  خدمات مورد نیاز مردم ساکن در این منطقه باید پیشتر به آن‌ها ارائه می‌شد، اما متاسفانه بنا به دلایلی این اتفاق صورت نگرفته است.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: برخی اقدامات در راستای حل مشکلات و مطالبات مردم در این منطقه آغاز و همچنین مقرر شده، شهرداری خدمات خود برای ساکنان مسکن مهر را به صورت روزانه ارائه کرده و در این زمینه مشکلی ایجاد نشود.

طاهرخانی تأکید کرد: در حوزه فضای سبز و پارک بازی کودکان، جانمایی در دو نقطه صورت گرفته و تا پیش از احداث آن‌ها، در کوتاه‌مدت شهرداری موظف به ایجاد فضای بازی برای کودکان شده است.

وی ادامه داد: ایجاد فضای ورزشی برای جوانان و نوجوانان نیز در دستور کار قرار دارد و جانمایی آن انجام شده، در مرحله نخست احداث زمین چمن به سرعت پیگیری می‌شود و چمن نیز خریداری شده و آماده احداث است تا در کوتاه‌ترین زمان با هزینه پائین در اختیار جوانان منطقه قرار گیرد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع آسفالت معابر و برخی نقاط به ویژه منطقه افق که چندین بار پیگیری و مطالباتی از سوی مردم در این حوزه طرح شده است، مقرر شد پیمانکار در روزهای آینده کار را آغاز کند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه ۳۳ بلوک ساخته شده در مسکن مهر آبسرد و مهرآباد آسانسور ندارند، بیان کرد: این بلوک‌ها به دلیل نداشتن آسانسور برای دریافت پایان کار دچار مشکل هستند و به منظور رفع این نقیصه مقرر شد آسانسور به صورت رایگان برای ساکنان نصب شود، در منطقه محک نیز بلوک‌های بدون آسانسور شناسایی و در حد توان پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از