حالت تاریک
یکشنبه, 15 مهر 1403
تاکتیک باعث بُرد استقلال نشد
پیشکسوت استقلال:

تاکتیک باعث بُرد استقلال نشد

پیشکسوت استقلال گفت: افرادی که برای حضور سهراب بختیاری‌زاده انتقاد می‌کنند باید بدانند که او بازیکن بزرگی بوده و از خودگذشتگی کرد و در بدترین شرایط هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی لطیفی در گفتگویی با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل هوادار، اظهار داشت: استقلال در روز‌هایی که وارد بحران شده بود توانست به پیروزی با ارزش و مهمی برسد و سه امتیاز حساس را در این شرایط به دست آورد.

وی افزود: این درست که سهراب بختیاری‌زاده در فاصله چند روز پیش از بازی با هوادار هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت، اما اگر استقلال مقابل هوادار شکست می‌خورد، او نقشی در این باخت نداشت و حالا که به پیروزی رسیده نیز تأثیر چندانی ندارد. اگر پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی نیز هدایت استقلال را بر عهده داشتند این حرف را می‌زدم.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال توانست به برتری برسد به دلایل شخصیت بالای تیمی استقلال بود که نسبت به هوادار قابل قیاس نیست. در دیدار با هوادار مسائل تاکتیک تأثیر چندانی نداشت و بُعد شخصیتی بازیکنان استقلال، نقش مهّمی در این پیروزی ایفا کرد و در حالی که از لحاظ تاکتیکی و فنی برتری خاصی نسبت به هوادار نداشت.

لطیفی تصریح کرد: با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر، باید سرمربی خارجی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد تا تحول فنی ایجاد شود. مدیران استقلال در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که یک مربی بزرگ خارجی هدایت این تیم را به زودی بر عهده خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: استقلال باید به آینده امیدوار باشد، این تیم عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد و به طور حتم در ادامه راه با برتری‌هایی که به‌دست می‌آورد به روز‌های اوج بازخواهد گشت. استقلال در طول تاریخ ثابت کرده، روز‌های سخت را به خوبی پشت‌سر خواهد گذاشت و امیدوارم در این تعطیلات به شرایط مطلوب بازگردد و به همان تیمی تبدیل شود که هواداران انتظار دارند مدیران تیم از ابتدای فصل تلاش زیادی برای استقلال انجام دادند و بهترین تیم را بستند و حالا نیز یک مربی خارجی خوب کارنامه خوبشان را کامل‌تر می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: متأسفانه عده‌ای به دنبال انتقاد چشم بسته از سهراب بختیاری‌زاده هستند و نوشتند هیچ بردی در لیگ برتر نداشته و در عرصه مربیگری ناکام بود؛ منتقدان به یک موضوع مهم اشاره نکردند که در عرصه بازیگری سهراب بختیاری‌زاده بازیکن بزرگی بوده و از خودگذشتگی کرده که هدایت آبی‌پوشان را در بدترین شرایط بر عهده گرفته است.

استقلال تهران شب گذشته و در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه دو بر یک برابر هوادار به برتری رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از