حالت تاریک
یکشنبه, 10 تیر 1403
شهردار حسن‌آباد فشافویه خبر داد:

بهره‌برداری از بلوار شهید شریفی حسن‌آباد

بهره‌برداری از بلوار شهید شریفی حسن‌آباد

شهردار حسن‌آباد فشافویه از تکمیل و بهره‌برداری بلوار شهید شریفی با تکمیل شبکه روشنایی آن در روزهای پایانی سال جاری در آستانه سال نو خبر داد.

شیرزاد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در دستور کار مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲، اجرای پروژه رفیوژ میانی بلوار شهید شریفی بوده که اقدامات حوزه عمرانی و اجرای فضای سبز این پروژه شامل اجرای جدول‌گذاری، خاکریزی و کاشت درختچه‌های تزئینی انجام شد.
وی عنوان کرد:  توجه به اینکه وجود روشنایی معابر در معابر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، فاز سوم تعویض و نصب تیرهای برق حدفاصل خیابان صبا تا میدان قائم، ورودی شهر حسن آباد از مسیر شهرک صنعتی، بلوار جدیدالاحداث حدفاصل میدان شهدا تا پلیس راه و بلوار شهید بهشتی در سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
شهردار حسن‌آباد فشافویه از ادامه عملیات احداث پارک محله‌ای واقع در فرعی خیابان امام علی (ع) با پیشرفت ۷۰ درصدی خبر و ادامه داد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۲۵ مترمربع و با برآورد هزینه تقریبی ۹ میلیارد ریال در حال احداث است.
یعقوبی با اشاره با اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر است، اضافه کرد: این بوستان از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، لوازم بدنسازی و... برخوردار خواهد بود.
شهر حسن‌آباد در جنوب شهرستان ری در استان تهران قرار دارد و شهرک صنعتی شمس‌آباد را در خود جای داده است.
منبع: ایرنا
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از