حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه استان تهران خبر داد:

برگزاری نخستین کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

برگزاری نخستین کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در روزهای پایانی اردیبهشت امسال، کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده عصر امروز در نشست هماهنگی اصحاب رسانه و فضای مجازی استان تهران، اظهار کرد: نخستین کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در روزهای پایانی اردیبهشت برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه استان تهران شهدای شاخص و والامقامی را در عرصه‌های دفاع مقدس، مدافع حرم، جهاد سازندگی، امنیت و سلامت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان کرد: کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران با عنوان «یاد و پیام شهدا» در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به برگزاری قریب به یکهزار یادواره شهرستانی و اقشار در شهرستان‌های استان، عنوان کرد: مستندات و تمثال مبارک شهدا در حال گردآوری بوده و کتاب عکس شهیدان مجموعه شهرستان‌های استان تدوین می‌شود.

سردار ولی‌زاده تأکید کرد: علاوه بر مستندسازی و پخش تولیدات در خصوص زندگی‌نامه شهدا در صدا و سیما، دو فیلم سینمایی درباره زندگی شهیدان کلهر و رستگار در حال نگارش و تدوین است.

 وی اضافه کرد: قریب به ۱۸۰ کتاب در شهرستان‌های استان تهران نگارش و منتشر شده و بیش از ۵۰ کتاب نیز در کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قدرت رسانه، افزود: قدرت رسانه امروز از پهپاد و تجهیزات و ابزارآلات جنگی بسیار بیشتر است، چرا که رسانه‌ها اذهان و اراده‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سردار ولی‌زاده خاطرنشان کرد: بر این اساس هر کشوری که از  قدرت رسانه‌ای قوی برخوردار باشد، قدرت بیشتری برای تحمیل اراده خود به دیگر کشورها خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره و اظهار کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی، شاهد جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستیم. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: رژیم صهیونیستی چند هدف را در حملات خود دنبال می‌کرد که آن اهداف شامل تبدیل حماس به زمین سوخته، کوچاندن مردم مظلوم و مقاوم غزه و آزادی زندانیان صهیونیستی بود، اما به هیچ‌یک از اهداف خود دست نیافتند. 

سردار ولی‌زاده اظهار کرد: صهیونیست‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی شکست‌های سنگین و غیرقابل ترمیمی را متحمل شده، راهی جز تسلیم ندارند و در هر صورت چه درصورتیکه در غزه بمانند و چه از آن خارج شوند، شکست خواهند خورد. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه از بزرگترین دستاوردهای جبهه مقاومت است، در سرزمین‌های اشغالی از یک سو شاهد اوج شقاوت، جنایت و فجایع و از سوی دیگر اوج ایستادگی و مقاومت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین امروز با وجود تقدیم بیش از ۳۳ هزار شهید، گرسنگی و مجروحیت حاضر به ترک خانه‌های خود نیستند و این رمز پیروزی است چرا که ایستادگی منجر به پیروزی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از