حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه بخش جوقین وحیدیه خبر داد:

برگزاری راهپیمایی اربعین در وحیدیه و فردوسیه

برگزاری راهپیمایی اربعین در وحیدیه و فردوسیه

امام جمعه بخش جوقین وحیدیه گفت: فردا و همزمان با روز اربعین، راهپیمایی به مرکزیت دو شهر وحیدیه و فردوسیه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریم شائق نیک‌نفس در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روستاهای فرارت، اصیل‌آباد، فردوسیه و رامین از مسیرهای متفاوتی پیاده‌روی اربعین را از گلزار شهدای محله خود شروع کرده و در نهایت تجمع اصلی این روستاها در شهر یوسف‌آباد صیرفی در امام‌زاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم پیاده‌روی و حرکت دسته‌های عزاداری جاماندگان اربعین در شهر وحیدیه از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و همراه با قرائت زیارت اربعین در مسجد جامع و در نهایت سخنرانی در امام‌زاده قاسم(ع) به اتمام می‌رسد.

امام جمعه بخش جوقین وحیدیه با اشاره به فرهنگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور طی چند سال گذشته، افزود: راه امام حسین(ع) در بین جوانان خصوصأ در کنگره ملی اربعین حسینی نمایان است.

شائق یادآور شد: اگر نتوانستیم در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنیم، می‌توانیم با حضور پررنگ در مراسم راهپیمایی در جای جای کشورمان به رسانه‌های خارجی نشان دهیم ما تا ابد راه امام حسین(ع) را ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از