حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
طی مراسمی؛

برترین‌های رویداد سواد رسانه استان تهران تجلیل شدند

برترین‌های رویداد سواد رسانه استان تهران تجلیل شدند

همزمان با برگزاری دوره آموزشی متمرکز فعالان فضای مجازی استان تهران، برترین‌های رویداد سواد رسانه استان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، یک دوره آموزشی متمرکز با حضور فعالان فضای مجازی شهرستان‌های استان تهران برگزار و آموزش‌هایی در حوزه‌های مختلف به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

هم‌زمان با برگزاری این دوره و پس از داوری ۲۶۰ اثر ارسالی از شرکت‌کنندگانی از ۱۴ شهرستان استان تهران، منتخبان مرحله استانی رویداد سواد رسانه در استان تهران معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است، این آثار در ۶ بخش اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، پوستر، پاورپوینت و سخنرانی ارسال و داروی شده و آثار برتر استانی به مرحله کشوری فرستاده می‌شود، تا در بین آثار منتخب استان‌های کشور به داوری گذشته شود.

معصومه قدیمی از شهرستان ملارد برگزیده بخش پادکست، امیرحسین سلیمی از بهارستان برگزیده بخظش اینفوگرافی، مریم مداحی از شهرستان ری برگزیده بخش سخنرانی، محمد مزرئی از شهرستان ری برگزیده بخش پاورپوینت، آیلار دنیادوست از شهرستان پردیس برگزیده بخش موشن‌گرافی و فاطمه احسن مهریزی از چهاردانگه برگزیده بخش پوستر شد.

برای سومین سال متوالی، رویداد سواد رسانه استان تهران با مشارکت بالای فعالان فضای مجازی در قالب کتاب، نرم‌افزار، مقاله علمی پژوهشی، بروشور با محورهای رسانه‌شناسی، تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، اقتصاد مقاومتی، جریان‌شناسی رسانه، بازی‌های رایانه‌ای، شبکه ملی اطلاعات، فناوری نوین ارتباطی، شناسایی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در فضای مجازی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در بازه زمانی ۲۰ اردیبهشت تا ۳۰ مرداد ارسال تولیدی در قالب‌ها و محورهای یاد شده را ارسال کرده بودند، تا با داروی اثرها، برگزیدگان استانی برای حضور در رقابت کشوری سواد رسانه انتخاب و معرفی شوند.

گفتنی است، استان تهران سال گذشته میزبان برگزاری اختتامیه رویداد کشوری سواد رسانه در شهرستان قدس بود.

لازم به ذکر است، با حضور احمدی، قائم معاونت تربیت آموزش سازمان بسیج کشور و احمد بوربور، رئیس فضای مجازی استان تهران انجام دادند. با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از برترین‌های رویداد سواد رسانه استان تهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از