حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه فیروزکوه:

ایران از خون مهمان خود نخواهد گذشت

ایران از خون مهمان خود نخواهد گذشت

امام جمعه فیروزکوه گفت: ایران اسلامی، از خون مهمان خویش نخواهد گذشت و با اقدام قاطع و عاجل، پاسخ جنایت این رژیم سفاک را خواهد داد.

حجت‌الاسلام حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، شخصیت محبوب ملت فلسطین و جهان اسلام، رهبری شجاع و مجاهدی خستگی‌ناپذیر در راه آرمان قدس بود و در این مبارزه شرافتمندانه، فرزندان و خانواده خود را تقدیم کرده و تا پای جان در این مسیر ثابت قدم ماند.

وی بیان کرد: شهید هنیه الگوی ممتازی برای مبارزان جبهه مقاومت در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی بود، چرا که به راه خویش باور و ایمان داشت و در پیمودن این راه، از هیچ تلاش و ایثاری دریغ نکرد و مزد مجاهدتش را با نیل به درجه رفیع شهادت گرفت.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: شهادت اسماعیل هنیه در ایران، بار دیگر پیوند ناگسستنی جبهه مقاومت را نشان داد تا فارغ از مرزبندی جغرافیایی، ملت غیور و قهرمان ایران خون‌خواه این شهید عزیز باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: این حادثه هر چند تلخ و ناگوار است ولی خون شهید هنیه، موجب اتحاد و همدلی بیشتر میان امت اسلامی خواهد شد و عمر منحوس رژیم جعلی صهیونیستی را کوتاه‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: بی‌گمان ایران اسلامی از خون مهمان خویش نخواهد گذشت و با اقدام قاطع و عاجل، پاسخ جنایت این رژیم سفاک را داده و رژیم صهیونیستی را از این اقدام خود پشیمان خواهد کرد.

امام جمعه فیروزکوه یادآور شد: رژیم صهیونیستی عامل میدانی این جنایت بزرگ بود، ولی بر اساس شواهد و مستندات پشت صحنه اصلی این واقعه رژیم جنایتکار آمریکا است، چرا که صهیونیست‌ها بدون اذن آمریکائی‌ها غلطی نمی‌کنند و دست‌های پلید آمریکا به وضوح در این جنایت نمایان است، بنابراین آمریکا نیز باید تنبیه شود تا بداند دوران بزن در رو تمام شده است.

حیدری تاکید کرد: ترور شهید هنیه، درگیری میان رژیم صهیونیستی و جریان مقاومت را تشدید خواهد کرد و بازنده این ماجرا، رژیم جعلی صهیونیستی است و به فضل الهی به نابودی باند تبهکار صهیونیستی منجر خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از