حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
دادستان پاکدشت خبر داد:

اهدای بسته‌های حمایتی نوشت‌افزار در پاکدشت

اهدای بسته‌های حمایتی نوشت‌افزار در پاکدشت

دادستان پاکدشت اعلام کرد: بسته‌های حمایتی کمک تحصیلی برای نوجوانان بی‌سرپرست و کم بضاعت با کمک مردمی واحد سرپرستی دادسرای پاکدشت به آنان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حسن‌پور در گفتگویی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر به اطفال و نوجوانان بی‌سرپرست و کم بضاعت دارای پرونده سرپرستی و معرفی شده از سوی اداره بهزیستی توسط دادستان محترم و مردمی پاکدشت و واحد سرپرستی دادسرای پاکدشت اهدا گردید.

وی افزود: با توجه به وظایف و تکالیف دادستان در حوزه صغار و محجورین مجموعه اقدامات نظارتی و حمایتی توسط دادسرا و واحد سرپرستی همواره صورت می‌گیرد که در آستانه سال تحصیلی با کمک خیران تعداد زیادی بسته حمایتی تحصیلی به دانش‌آموزان کم بضاعت اهداء گردید.

دادستان پاکدشت بیان کرد: اینگونه حمایت‌ها از ابتدا از سوی این دادستانی وجود داشته و ان‌شاءالله حمایت از محجورین و کودکان و افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست به جد ادامه خواهد داشت.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران در ابتدای مسیر بزرگراه امام رضا علیه‌السلام به‌عنوان پایتخت گل و گیاه کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از