حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
دبیر پویش مهر دانش‌آموزی شهریار خبر داد:

اهداء ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان شهریار

اهداء ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان شهریار

دبیر اجرایی پویش مهر دانش‌آموزی شهریار گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهداء می‌شود.

سعید درویشی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح آن است که بگوئیم می‌توان با دستان کوچک، کارهای بزرگ انجام داد و به هم‌نوعان خود کمک کرد.

وی تصریح کرد: این کار خداپسندانه توسط ورزشکاران یک باشگاه ورزشی و همراهی خیرین شهر انجام و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همراه لباس‌های ورزشی با صرف هزینه بالغ بر۴۰۰ میلیون تومانی تهیه شده است.

دبیر اجرایی پویش مهر دانش‌آموزی شهریار عنوان کرد: بسته‌های پویش مهر توسط ۴۰۰ ورزشکار نینجا متشکل از کودکان و نوجوانان بسته‌بندی شده و بر اساس سهمیه‌بندی در بین بخش‌های مختلف شهرستان توزیع و تحویل دانش‌آموزان می‌شود.

درویشی تصریح کرد: مهربانی پهلوانان کوچک در انجام کاری بزرگ همچون تهیه و بسته‌بندی لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، گوشه‌ای از تمرین مهرورزی در آستانه ماه مهر است، تا بهانه‌ای باشد برای آنکه دست‌گیری از هم‌نوعان خود را فراموش نکرده و همواره به کمک آنان بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی دانش‌آموزان از طریق همکاری کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: ورزشکاران شرکت‌کننده در این پویش، در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مشارکت و همراهی داشته و در کنار پرورش جسم، روحیه مهربانی، ایثار و کمک به دیگران را در خود تقویت می‌کنند.

وی افزود: این ورزشکاران هرساله با کمک خیرین در مراسم و مناسبت‌های مختلفی مانند شب یلدا، سال نو، ماه مبارک رمضان و سال تحصیلی جدید، قدم‌های بزرگی را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌توان شهرستان شهریار برمی‌دارند.

دبیر اجرایی پویش مهر دانش‌آموزی شهریار اظهار کرد: این پویش در سالن ورزشی شهرداری فردوسیه با اجرای برنامه‌های ورزشی نینجا توسط ورزشکاران و برنامه‌های متنوع دیگر برگزار می‌گردد، همچنین درحاشیه این برنامه قرار است در حوزه آموزش، ساخت مدرسه و بازسازی مدارس قدیمی برای روستاهای محروم گلریزان انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از