حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

انهدام باند سرقت خودرو در شهرری

انهدام باند سرقت خودرو در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: باند سه نفره سرقت خودرو در شهرری شناسایی و با عملیات پلیس منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ری، محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: با اعلام یک فقره سرقت خودرو سواری در محدوده شهرری این شهرستان در روزهای گذشته پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیات کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) مشخص شد، سارق یا سارقان در ساعات پایانی شب خودروی مورد نظر را شناسایی و سپس با تخریب درب خودرو اقدام به سرقت خودرو کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۷۲ با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در چهاردهم اردیبهشت‌ماه امسال هویت متهمان پرونده را که از سارقان سابقه‌دار بودند شناسایی کردند.

طرهانی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه سارقان مراجعه در طی یک عملیات غافلگیرانه و با شلیک چند گلوله هر سه سارق را که قصد متواری شدن داشتند در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد یک دستگاه خودرو مزدا مسروقه نیز کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: متهمان ۳۰ الی ۳۷ ساله که یکی از آنها کمتر از یک ماه می‌شد که از زندان آزاد شده است پس از انتقال به مقر انتظامی، ضمن اقرار به بزه انتسابی به هفت فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست کرد: خودرو خود را حتی‌الامکان در محل‌های نصب دوربین پارک کنید و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از