حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه:

امام خمینی تاریخ معاصر ایران را دگرگون کرد

امام خمینی تاریخ معاصر ایران را دگرگون کرد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امام خمینی (ره) تاریخ معاصر کشورمان را به تنهایی دگرگون ساخت؛ مردی که نامش به عنوان نماد استقلال، آزادی و جمهوریت در تاریخ ایران همیشه ماندگار خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حیدری‌منش امشب در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره‌ مردی را گرامی بداریم که تاریخ معاصر کشورمان را به تنهایی دگرگون ساخت؛ مردی که نامش به عنوان نماد استقلال، آزادی و جمهوریت در تاریخ ایران همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) نه تنها یک رهبر دینی، بلکه یک رهبر ملی نیز به‌شمار می‌آید که با بینش و عزم راسخ خود، ملتی را به سوی آرمان‌های بلند انسانی و استقلال و عدالت اجتماعی هدایت کرد.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: امروز با رهبری مقام معظم رهبری، در فرآیند انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده همان رویکردها و همان دغدغه‌های امام هستیم.

حیدری‌منش افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام باید به نحوی برنامه‌‌ریزی شود که همه نسل‌های جدید و گذشته از آن بهره‌مند شوند، چرا که امروز، ضروری است که نسل جوان ما بیش از پیش خود را با اندیشه‌های امام آشنا سازند و این اندیشه‌ها می‌تواند راه‌گشای مسیر پرفراز و نشیب آینده‌ ما باشد.

وی تصریح کرد: اکنون باید با تأسی به ارزش‌هایی که امام خمینی (ره) مطرح ساخته، در راه ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر و انسانی‌تر گام برداریم، راه امام، راه اهتمام به فقرا و محرومان، حفظ کرامت انسانی و مبارزه با فساد و ظلم است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به جهانی شدن خونخواهی کودکان غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: ما در این لحظه به یاد می‌آوریم که پیام امام خمینی (ره) پیام مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و دفاع از مظلومان بود، او ما را به وحدت و هم‌ دلی فراخواند و نهضتی را پایه‌گذاری کرد که آزادی و عدالت را برای همگان طلب می‌کرد.

حیدری‌منش تأکید کرد: امروز در خدمت‌رسانی به مردم باید عهد ببندیم که در راه تحقق این آرمان‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم و راه امام را با اقتدار همانند رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت  ادامه دهیم.

وی افزود : برنامه‌ریزی‌های لازم برای عزام زائران به مرقد مطهر امام راحل انجام و با دستگاه‌های امدادی مانند هلال‌احمر و اورژانس برای همراهی با آنها هماهنگی شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از