حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی کشف سرقت در تهران

افزایش ۴۰ درصدی کشف سرقت در تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت:  کشف سرقت در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال پیش از آن، بیش از  ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سردار کیومرث عزیزی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز،» اظهار کرد: اولویت اهداف نیروی انتظامی در سال جاری مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت در معابر، تفرجگاه‌ها و مکان‌های حضور مردم است.

وی عنوان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر، مقابله با سارقان، انهدام باندهای فروش مواد مخدر از جمله دیگر اهداف نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: الویت معنوی نیروی انتظامی که دیگر اولویت‌ها را دربرمی‌گیرد، یهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه و تشویق و ترغیب کارکنان در جهت حفظ این کتاب آسمانی است.

سردار عزیزی ادامه داد:  قرآن و نهج‌البلاغه می‌تواند چراغ راه پلیس باشند و پلیس در تراز انقلاب اسلامی بهتر در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به رشد مثبت کاهش آمار جرائم در غرب استان تهران، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ کاهش ۶ درصدی سرقت، افزایش ۱۱۰ درصدی جمع‌آوری معتادان متجاهر و افزایش مقابله با اراذل و اوباش در مقایسه با سال ۱۴۰۱ در پرونده کاری نیروی انتظامی غرب تهران به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تاکید کرد: همچنین کشف سرقت در این حوزه در سال ۱۴۰۲ بیش از از ۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ از آن افزایش داشته است.

سردار عزیزی تصریح کرد: سال‌ گذشته با تلاش نیروی انتظامی غرب استان تهران ۹ تن و ۶۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که اقدامی بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ روز نخست سال جاری شاهد کاهش ۱۳ درصدی سرقت در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: کاهش ۳۷ درصدی آمار تلفات در تصادفات منجر به فوت در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ با تلاش پلیس راهور و سایر سازمان‌های مربوطه به دست آمده است.

سردار عزیزی اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون نیر در مقایسه با سال گذشته در این زمان ۳۲ درصد کاهش تلفات تصادفات به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: در کنار افزایش رعایت قوانین  از سوی شهروندان، حضور پلیس و همکاری سایر سازمان ها و اصحاب رسانه در کاهش تصادفات منجر به فوت از ابتدای سال جاری تا کنون بر کسی پوشیده نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از