حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار ملارد خبر داد:

افتتاح ۱۲ پروژه هفته دولت در ملارد

افتتاح ۱۲ پروژه هفته دولت در ملارد

فرماندار ملارد گفت: در راستای افزایش سرانه‌ها و ارتقاء خدمات‌رسانی، ۱۲ پروژه بزرگ و کوچک در هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به افتتاح چند مدرسه و زمین چمن مصنوعی در شهرستان ملارد در سال جاری و ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی مورد نیاز شهروندان، اظهار کرد: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ و کوچک نیز رو به اتمام است و با بهره‌برداری از آن‌ها در هفته دولت، به سرانه‌های آموزشی، ورزشی و خدماتی افزوده خواهد شد.

وی عنوان کرد: از مجموع این ۱۲ پروژه، چهار پروژه بزرگ و مابقی پروژه‌های کوچکی هستند که از آن جمله می‌توان به احداث ساختمان پلیس راه تخصصی اشاره کرد که موجب افزایش بازدهی کار پلیس خواهد در حوزه ارائه خدمات در این شهرستان خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: احداث کلانتری و مدرسه روستای در شهر و یکی از روستاهای ملارد از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به پروژه ورزشی که در این ایام بهره‌برداری از آن‌ها آغاز خواهد شد، ادامه داد: افتتاح زمین چمن و پارک محلی روستای یوسف‌آباد، زمین چمن مصنوعی روستای حاجی‌آباد و بازارچه محلی و زمین چمن روستای امین‌آباد قشلاق از این جمله است.

فرماندار ملارد تصریح کرد: همچنین با هدف کمک به تأمین آب پایدار، پروژه بزرگ مخزن آب ۱۰ هزار مترمکعبی در این شهرستان نیز در حال اجرا است که تلاش می‌شود در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

اسدی با اشاره به رفع مشکل ناپایداری آب شرب در شهرستان ملارد، افزود: ۱۳ حلقه چاه برای تأمین آب شرب فعال بوده و افتتاح این مخزن نیز در کنار آن‌ها شرایط پایداری را برای تأمین آب شرب شهر ملارد تا چند سال آینده فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی پروژه احداث سوله بحران در جنب فرمانداری شهرستان ملارد بدون تشریفات کلنگ‌زنی در سال جاری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از