حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
با حضور معاون اجتماعی استاندار تهران صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای رضی‌آباد در شهریار

افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای رضی‌آباد در شهریار

مدرسه زنده‌یاد جلال منصوری در روستای رضی‌آباد بالا با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مدرسه ۱۲ کلاسه زنده‌یاد جلال منصوری در روستای رضی‌آباد بالا در شهرستان شهریار، با حضور عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت خیّر مدرسه‌ساز و نیک‌اندیش به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه با مشارکت خیر مدرسه‌ساز و اعتبارات دولتی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و زیربنای آموزشی یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع دارای ۱۲ کلاس، نمازخانه، سالن کنفرانس و ...  در دو طبقه و با هدف کسب فضائل اخلاقی و یادگیری علوم برای دانش‌آموزان احداث شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی با فضایی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در مجاورت مدرسه زنده‌یاد جلال منصوری و با هدف استفاده دانش‌آموزان و افزایش سرانه ورزشی مدارس احداث و افتتاح شده است.

در ادامه برنامه افتتاح پروژه‌های روستای رضی‌آباد، بوستان دانش در فضای به مساحت ۷ هزار مترمربع و با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در راستای احیاء و توسعه فضای سبز و افزایش سرانه‌ها در این حوزه خدماتی توسط دهیاری احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، احداث این بوستان، علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیاز فضای سبز روستائیان، به تامین بخش قابل توجهی از سرانه ورزشی این روستا نیز کمک کرده است.

از خدمات ارائه شده در مجموعه بوستان دانش می‌توان به پیست پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و فوتبال دستی اشاره کرد، تا جوانان و نوجوانان و همچنین خانواده‌ها در اوقات فراغت و سرگرمی از تجهیزات نب شده در این فضای تفرجگاهی استفاده کنند.

این روستا در شهرستان شهریار بیش از ۱۲ هزار جمعیت دارد و نیاز است که برای خدمت‌رسانی بهتر هر ساله پروژه‌های مختلفی با توجه به نیاز مردم برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

طی ۱۰ سال اخیر در روستای رضی‌آباد تغییرات خوبی به همت دهیار و شورای شهر صورت گرفته، اما همچنان ایجاد سرانه‌های فرهنگی و آموزشی مانند احداث فرهنگسرا، مسجد و ... مورد نیاز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از