حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه پردیس:

افتتاح بیمارستان الغدیر از وعده‌های شهید رئیسی است

افتتاح بیمارستان الغدیر از وعده‌های شهید رئیسی است

امام جمعه پردیس گفت: وعده‌های آیت‌الله رئیسی در سفر استانی به این شهرستان با افتتاح بیمارستان الغدیر و تسریع‌بخشی در تحویل واحدهای مسکن مهر محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت هفتمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت در جمع خبرنگاران اظار کرد: آیت‌الله رئیسی با صمیمیت و سادگی در پردیس حضور پیدا کرد و دستوراتی برای رفع مشکل مسکن مهر، افتتاح بیمارستان، پهنه‌بندی محیط زیست و ساماندهی شهرک‌های صنعتی صادر کرد که با تلاش مسئولان شهرستان برخی از موارد محقق شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و حضور مردم در برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، یادآور شد: از روزی که خبر حادثه منتشر شد مردم و مسئولان هر کدام به نوبه خود برای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تلاش کردند.

امام جمعه پردیس گفت: مساجد و حسینیه‌هایی که در زمان‌های عادی غیرفعال بودند طی برگزاری مراسم همکاری خوبی داشتند که نشان از هماهنگی و بصیرت مردم ولایتمدار شهرستان است.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: همدلی، وحدت ملی و اطاعت از رهبری رمز پیروزی و استحکام مردم ایران در تحمل مصائب و سختی‌ها از ابتدای انقلاب تا امروز است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از