حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

اختتامیه مسابقات فوتبال جشنواره بچه‌های مسجد صفادشت

اختتامیه مسابقات فوتبال جشنواره بچه‌های مسجد صفادشت

با برگزاری مسابقات نهایی، تیم‌های قهرمان مسابقات فوتبال جشنواره بچه‌های مسجد صفادشت از توابع شهرستان ملارد مشخص گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سید حسین مرتضوی‌فر در این باره اظهار کرد: این جشنواره یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت در بخش صفادشت شهرستان ملارد می‌باشد که به همت امور ورزش شهرداری و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و ستاد اقامه نماز جمعه صفادشت در قالب ۸۳ تیم در پنج رده سنی برگزار گردید.

وی افزود: این بخش از مسابقات جشنواره بچه‌های مسجد ویژه آقایان بود که حدود هزار فوتبالیست نوجوان تا پیشکسوت از محله‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد این شهر با هم به رقابت پرداختند.

به گفته مسئول ورزش شهرداری صفادشت برگزاری این مسابقات حدود دو ماه و نیم طول کشیده و تیم‌های قهرمان پس از حدود ۱۲۰ مسابقه فوتبال مشخص گردیدند.

گفتنی است در رده سنی هفت تا ۹ سال تیم فوتبال مسجد امام هادی (ع) شهرک امید، در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال تیم مسجد حضرت موسی ابن جعفر (ع) صفادشت، در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال تیم مسجد ثامن شهرک امید، در رده سنی ۱۵ تا ۲۰ سال تیم مسجد حضرت علی‌اکبر شهرک امید
و در رده سنی ۳۵ سال به بالا ( پیشکسوتان ) تیم مسجد امام خمینی (ره) شهرک امید به قهرمانی رسیدند.

در این گزارش آمده در مسابقات فینال که در زمین چمن مصنوعی آموزشکده تربیت بدنی امام علی (ع) صفادشت برگزار گردید از تیم‌های اول تا سوم با اهدای جام قهرمانی توسط خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان محلی تقدیر به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام خوبرو امام جمعه صفادشت، امین اسدی فرماندار ملارد، محمدعلی کریمی شهردار، تنی چند از اعضای شورای شهر صفادشت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد و جمعی از خانواده محترم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، مربیان و پیشکسوتان ورزشی از نزدیک شاهد برگزاری رقابت‌های نهایی بودند.

 جشنواره بچه‌های مسجد شهر صفادشت همزمان با ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور با حضور و ثبت نام نزدیک از 10 هزار نفر از شهروندان در قالب ۶۰ تیم در دو بخش آقایان و بانوان آغاز گردیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از