حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار فیروزکوه:

پروژه‌های مطالبه مردم فیروزکوه اجرا می‌شوند

پروژه‌های مطالبه مردم فیروزکوه اجرا می‌شوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: هدف‌گذاری در راستای سند توسعه شهرستان فیروزکوه و اجرای پروژه‌هایی كه انتظار مردم بوده، در اولویت است.

محمد حيدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فیروزکوه پیرامون نیازهای بودجه‌ای و تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های اساسی بحث و بررسی صورت گرفت؛ با توجه به اینکه در قالب سند توسعه شهرستان پیشران‌های توسعه شامل دامپروری، کشاورزی، صنعت و گردشگری هستند، اهم دغدغه فرمانداری فیروزکوه در تخصیص اعتبارات و توجه به ظرفیت‌های اساسی شهرستان در این حوزه ها بود که بحمدالله سعی کردیم در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این موضوع محقق شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دو دهستان شهرستان فیروزکوه در مناطق محروم قرار گرفته‌اند، برای توسعه ورزش و رفاه عمومی و موضوعاتی که مرتبط با مباحث زیرساختی این مناطق هستند هم تخصیص اعتبار صورت گرفت.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه در سطح كلان شهرستان، جاده كمربندی فيروزكوه بحث مهمی است، تاکید کرد: قطعاً هدف‌گذاری در راستای سند توسعه شهرستان فیروزکوه و اجرای پروژه‌هایی كه انتظار مردم بوده، در اولویت است.

حیدری‌منش بیان کرد: بر اساس پيشران‌های توسعه و ظرفيت‌های شهرستان، نقاطی را در مسائل عمرانی و چشم‌انداز پیش رو تعريف كرده‌ايم كه می تواند در مسير توسعه مورد شهرستان توجه قرار گيرد که تحويل و تكميل پروژه‌های نيمه تمام و افتتاح پروژه‌های مورد نياز مردم از این دست است.

وی تأکید کرد: در شهرستان فیروزکوه از ابتدای سال در حوزه مدیریت استراتژیک و پیش‌بینی سند توسعه شهرستان کارگاه‌های آموزشی را با مدیران شهرستان برگزار کرده‌ایم و با همین رویکرد هم مدیران ما نسبت به سند چشم‌انداز شهرستان توجیه هستند.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌ها لازم با دستگاه‌های متناظر استانی پیرامون موضوعات ذکر شده صورت گرفته و منجر به جذب اعتباری معادل یکهزار و 380 میلیارد ریال در سال جاری شد.

حیدری‌منش ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات بحران و اعتباراتی که در آینده افزایش خواهد یافت، شاهد ثبت رکورد در حوزه جذب و اعتبارات داشته باشیم. 

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از