حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
شهردار فردوسیه خبر داد:

اجرای فاز سوم ایستگاه دوم آتش‌نشانی فردوسیه

اجرای فاز سوم ایستگاه دوم آتش‌نشانی فردوسیه

شهردار فردوسیه از آغاز فاز دوم پروژه ساختمان ایستگاه دوم آتش نشانی شهر فردوسیه در راستای سیاست‌های ایمن سازی و خدمات رسانی بهینه مدیریت شهری خبر داد.

مصطفی عموزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، گفت: احداث پروژه ساختمان ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر فردوسیه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و در سه طبقه از سال ۱۴۰۲ در دستور کار شهرداری قرار گرفته و فازهای اول و دوم خود را با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده گذرانده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی فاز سوم این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان پس از تصویب از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، هم‌اکنون آغاز شده و بنا داریم با تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد افتتاح این پروژه مهم در حوزه خدماتی و تآمین ایمنی برای شهروندان باشیم.

شهردار فردوسیه یادآور شد: همچنین در راستای انجام وظایف قانونی نیز چندی پیش ایستگاه موقت آتش‌نشانی در پروژه مسکن مهر ثامن‌الائمه فردوسیه احداث شد و پس از تجهیز این پروژه، نسبت به تقویت خدمات ایمنی در سطح شهر نیز اقدام می‌کنیم.

عموزاده در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای پروژه خیّرساز ساختمان اورژانس فردوسیه با پیشرفت فیزیکی قابل قبول خبر و ادامه داد: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه با یکی از خیّرین نیکوکار، ساختمان اورژانس شهر فردوسیه با رویکرد تامین و پاسخگویی به نیازهای درمانی و بهداشتی مردم احداث و موجب ارتقاء شاخص‌های درمانی و پزشکی در شهر شد.

وی تأکید کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳۰۰ مترمربع با صرف اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط خیر ساخته شد و محوطه‌سازی و تجهیز آن نیز توسط شهرداری در حال انجام و اجرایی شدن است.

شهردار فردوسیه تصریح کرد: هم‌اکنون این پروژه مراحل اجرایی خود را به سرعت می‌گذراند و از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امید است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و در راستای افزایش سطح خدمات‌رسانی به  شهروندان به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از