حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

آیت‌الله رئیسی الگوی مجاهدت، اخلاص و صداقت بود

آیت‌الله رئیسی الگوی مجاهدت، اخلاص و صداقت بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران گفت: آیت‌الله رئیسی الگوی مجاهدت، اخلاص، صداقت، خدمت به مردم و بودن در کنار محرومان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام علی معبودی امشب در اجلاسیه شهدای طلاب استان تهران به میزبانی شهرستان پیشوا  اظهار کرد: روحانیون وارثان انبیاء الهی هستند که در کنار تحصیل  علم و تهذیب نفس، در عرصه مقابله با بدعت‌ها و بیان معارف دینی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به نقش پیشگامی علما در مقابله با خلفای ستمگر و بسط و گسترش اسلام، عنوان کرد: حماسه‌سازان جاوید روحانیت رساله علمی و عملی خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته و از گوهر شب چراغ ساخته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران از حوزه‌های علمیه و علمای متعهد در طول تاریخ اسلام و تشیع به عنوان مهم‌ترین پایگاه اسلام در برابر حملات انحرافات و کج‌روی‌ها یاد و تأکید کرد: صدها سال است که روحانیت اسلام تکیه‌گاه محرومان بوده و هستند و نمونه آن آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان است.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: همواره مستضعفان از کوثر زلال معرفت فقهای بزرگوار سیراب شده‌اند، آنان در هر عصری در دفاع از مقدسات دینی مرارت‌ها و تلخی‌های فراوانی را متحمل شده‌ و شهدای بزرگواری را تقدیم نموده‌اند و اینگونه است که رهبر انقلاب اسلامی فرموده‌اند: اگر روحانیت نبود، این نظام تشکیل نمی‌شد و انقلاب پیروز نمی‌شد.

وی تصریح کرد: بیش از هزار سال است که روحانیت شیعه در حال فعالیت است و این مسیر همچنان در راه اعتلای دین مبین اسلام ادامه و تداوم دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری اجلاسیه شهدای طلاب و کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران، افزود: اولین هدف پرداختن نقش پیشتازی روحانیت است که از آن جمله می توان به نقش و سهم روحانیون در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای والامقام اشاره کرد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره اینکه دوران دفاع مقدس یکی از دوران‌های سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، گفت: روحانیت الگوهای حقیقی هستند و باید از این علمداران تکریم کرد.

وی از آیت‌الله رئیسی به عنوان الگوی مجاهدت، اخلاص، صداقت، خدمت به مردم و بودن در کنار محرومان یاد و اظهار کرد: از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه، معرفی شهدای روحانی است که هر کدام در زمان جنگ می‌توانستند یک لشکر را راه بیندازند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران با تاکید بر اینکه دشمنان با تبلیغات مسموم به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت هستند، بیان کرد: تا زمانی که دستمان در دست روحانیت است ما همچنان به سمت قله در حرکت هستیم و دشمن دقیقاً این را فهمیده و می‌خواهد روحانیت را از صحنه خارج کند، البته در کارش موفق نخواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از