حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
«تهران نیوز» گزارش می‌دهد؛

آهنگ توسعه در حسن‌آباد فشافویه شتاب می‌گیرد

آهنگ توسعه در حسن‌آباد فشافویه شتاب می‌گیرد

با اجرای ۸ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در حسن‌آباد فشافویه، آهنگ توسعه در این منطقه شتاب گرفته تا شهروندان فشافویه از خدمات بیشتر و بهتری در سرانه‌های مختلف شهری بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حسن‌آباد فشافویه به واسطه فاصله نزدیک چند کیلومتری با فرودگاه بین‌المللی و واقع شدن شهرک صنعتی شمس‌آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور در دل آن، از مناطق اقتصادی شهرستان ری به شمار می‌رود.

اگرچه در سال‌های اخیر خدمات زیادی در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و خدماتی در حسن‌آباد فشافویه ارائه شده‌، اما همچنان این شهر نیازمند افزایش سرانه در راستای ارتقاء سطح رفاه عمومی مردم است.

در این راستا شهرداری با اجرای پروژه‌هایی نظیر احداث بلوار، اجرای روکش آسفالت، تأمین روشنایی، فضاهای تفریحی و پارک به دنبال سرعت بخشیدن به روند خدمات‌رساند به ساکنان مردم است.

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در فشافویه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: امروز هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر حسن‌آباد فشافویه به بهره‌برداری رسیده است.

میرمحمد غراوی خاطرنشان کرد: احداث معابر، بلوارهای شهری، روکش آسفالت، پارک‌های محلی و خرید ماشین‌آلات خدماتی و حمل و نقل همگانی توسط شهرداری از جمله مهمترین این پروژه‌ها به شمار می‌رود، همچنین امید است با افزایش ناوگان، وضعیت حمل و نقل عمومی در سطح شهر حسن‌آباد فشافویه در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس بهتر از گذشته باشد‌.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگری نیز تا دهه مبارک فجر در شهر حسن‌آباد فشافویه آماده بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: شهرداری حسن‌آباد پروژه هایی از جمله احداث پارک‌ها و فضاهای سبز، بلوارها و روکش آسفالت معابر شهری را در دست اقدام دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در خصوص کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: مشکلات بسیاری از شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی شامل تحویل ندادن و یا تأخیر در تحویل اتوبوس‌های خریداری شده است، در جلسات اخیر سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای شهرهای تهران دارای سازمان حمل و نقل عمومی، اعتبار خوبی ابلاغ شده است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از