حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه قرچک:

کشتار زنان و کودکان آخرین دفاع صهیونیست‌ها است

کشتار زنان و کودکان آخرین دفاع صهیونیست‌ها است

امام جمعه قرچک گفت: حمله به زنان و کودکان آخرین طرح دفاعی صهیونیست‌هایی است که امروز در دنیا منفور شده و به اهداف خود دست نیافته‌اند.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «تهران نیوز» با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام عده‌ای در مقابل اندیشه اسلام ناب قد علم کرده‌اند، اظهار کرد: دشمنی رژیم غاصب صهیونیستی با مسلمانان تنها در اتفاقات اخیر خلاصه نمی‌شود،  بلکه پیشینه وسیعی دارد‌.

وی خاطرنشان کرد: در ورای دشمنی‌های رژیم صهیونیستی افکار شیاطینی وجود داشته و این رژیم نماینده و نماد صاحبان اندیشه شیطانی و مولود نامشروع شیطان بزرگ آمریکا است‌. 

امام جمعه شهرستان قرچک آمریکا را مجری طرح‌های استکبار رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد: سردمداران این رژیم منحوس ایران اسلامی را جبهه قوی مقابل و علمدار تفکر اسلامی در دنیا می‌دانند و از این‌رو دشمنی با دلیرمردان ایرانی و مردم این کشور برای آنها یک اصل واجب و همیشگی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را دور از انتظار ندانست و ادامه داد: آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی عملأ در تمام جبهه‌ها شکست خورده‌اند و ایران را عامل و باعث شکست‌های خود می‌دانند.

وی اضافه کرد: آخرین طرح دفاعی صهیونیست‌ها در جنگ با مردم مظلوم، بی‌گناه و بی دفاع غزه، جنگ با زنان و کودکان این سرزمین بوده، البته امروز موضع ضعیف و پلید این رژیم برای مردم دنیا به اثبات رسیده و آگاهی مردم تنفر جهانی از این رژیم جعلی را به همراه داشته است.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد:  رژیم صهیونیستی به لبه پرتگاه و سقوط نزدیکتر شده و با تدابیر جمعی، غیرت دینی و اتحاد با بصیرت دنیای اسلام به زودی قدس آزاد و این رژیم جعلی نابود می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی مسئله فلسطین و قدس را اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران در این برهه از تاریخ دانست و گفت: در اتفاقات اخیر و شهادت چند تن از سرداران و مستشاران شاید به ظاهر موضع برخوردی از ایران دیده نشود و ممکن است این موضوع برای برخی‌‌ها جای سؤال باشد، اما در واقع موضع کشور ما عاقلانه و مدبرانه است.

وی اظهار کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که روزی ادعای ابرقدرتی داشته و خود را قدرت شکست‌ناپذیر می‌دانست، امروز به یک ارتش ذلیل تبدیل شده و همه فتوحات و تلاش ۱۵ روزه آن تنها در تسخیر یک بیمارستان خلاصه شده است.

امام جمعه شهرستان قرچک تأکید کرد: بزرگترین حامی رژیم جعلی صهیونیست یعنی آمریکا نیز اخیرأ در مقابل قطعنامه‌های شورای امنیت کوتاه آمده و رأی ممتنع داده است، صهیونیست‌ها ورود مستقیم جنگ با ایران را تنها راه نجات خود می‌دانند و این روزها با تحریکات خود به دنبال دستیابی به این هدف هستند. 

حجت‌الاسلام اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر شاهد پیروزی مردم غیور، صبور و مظلوم فلسطین و آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از