حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
آغاز طرح سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دولتی
فرماندار فیروزکوه خبر داد:

آغاز طرح سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دولتی

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: طرح سنجش پرسنل شهرستان فیروزکوه در سامانه رضایت‌سنجی، تهیه و نصب QRکد پرسنل انجام شد.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در راستای بهبود ارزیابی عملکرد کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی، از آغاز طرح QR کد «اسکن کد دو بعدی» برای کارکنان سطح شهرستان با پیگیری اداره بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری فیروزکوه تهیه و نصب شد.

وی عنوان کرد: این اقدام به منظور دسترسی فوری شهروندان به اطلاعات و سنجش رضایت مراجعه‌کنندگان از خدمات ارائه‌شده توسط کارمندان انجام شده است، با این طرح، مردم می‌توانند پیشنهادها و انتقادات خود را از نحوه خدمت‌رسانی کارکنان ثبت و پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: شهروندان برای ارائه نظرات خود می‌توانند با اسکن کد دو بعدی اختصاصی قرار داده شده در محل استقرار کارمندان، یا از طریق کد دستوری مخصوص هر یک از کارکنان، به سامانه «سنجش رضایت مردم از عملکرد کارکنان دولت» دسترسی و نظرات خود را ثبت کنند.

حیدری‌منش افزود: این اقدام، نقطه عطفی در ارتقاء شفافیت و مسئولیت‌پذیری و همچنین سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در خدمات دولتی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان، عنوان کرد: بازدید از اصناف و دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم و ارزیابی عملکرد نیز در دستور کار این فرمانداری قرار دارد و افرادی که عملکرد خوبی دارند را تشویق کرده و با کسانی که احیانأ کوتاهی داشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه فرایند پیگیری و انجام امورات مردم نباید به طول بینجامد، یادآور شد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پنج شاخص و چندین گرایش ارزیابی می‌شود و این دستورالعمل به ادارات ابلاغ و اعلام شده است.

حیدری‌منش اظهار کرد: ارتباط خوب با مردم و انجام امور در کوتاهترین زمان ممکن از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از