حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد:

۱۰ فقره بنای غیرمجاز در ملارد تخریب شد

۱۰ فقره بنای غیرمجاز در ملارد تخریب شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد از تخریب و جمع‌آوری ۱۰ مورد دیوارکشی و احداث بنای غیرمجاز در زمین‌های زراعی بخش صفادشت این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حمید احمدی در گفتگویی اظهار کرد: با دستور قضائی و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی ، ۱۰ مورد دیوارکشی و احداث بنا در اراضی روستاهای محمودآباد، حاجی‌آباد و چهارباغ دهستان اخترآباد تخریب و مصالح ساختمانی موجود نیز جمع‌آوری شد.

وی افزود: این اقدام در جهت حفظ و حراست از زمین‌های زراعی و کشاورزی بخش صفادشت و با حضور پرسنل یگان حفاظت اداره جهاد کشاورزی، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و مأموران نیروی انتظامی با دستور مرجع قضائی، به اجرا درآمد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی ملارد در این اقدم بازدارنده، بیش از ۲ هکتار زمین کشاورزی آزادسازی و یک‌هزار و ۷۰۰ متر دیوارکشی تخریب شد.

احمدی خاطرنشان کرد: قبل از تخریب، به متخلفان اخطاریه توقف عملیات غیرمجاز صادر و ابلاغ شده بود که به خاطر بی‌توجهی به اخطاریه‌ها و جمع‌آوری نکردن مستحدثات غیرمجاز، با دریافت دستور قضائی نسبت به آنها اعمال قانون شد.

وی به خریداران توصیه کرد که نسبت به اینگونه ساخت و سازها هوشیار باشند و فریب سوداگران زمین کشاورزی را نخورده و در حفظ و نگهداری اراضی زراعی و باغات یاریگر دستگاه‌های اجرایی ذیربط باشند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران دارای دو بخش و دو شهر ملارد و صفادشت و جمعیتی بالغ بر ۳۹۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از