حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

کشف 1550 میلیارد کالای قاچاق در ری

کشف 1550 میلیارد کالای قاچاق در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از 22 هزار عدد موتور و پنل کولر گازی قاچاق به ارزش حدودی یک‌هزار و 550 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: تيم دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان ری با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق در يک انبارکالا در محدوده شورآباد، شناسايی محل دپوی اين کالاها در دستور کار عوامل تيم مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسايی محل دقيق دپوی کالاهای قاچاق شدند.

اين مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی تيمی از عوامل مبارزه با کالاي قاچاق در بيست و پنجم اسفندماه به محل اين انبار مراجعه و در بررسی‌های بيشتر از اين مکان بيش از 22 هزار عدد از قطعات کولر گازی، فاقد مدارک و مستندات قانونی کشف و توقيف شد.

طرهانی با بيان اينکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را يکهزار و 550 ميليارد ريال اعلام کردند، تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پايان احساس مسئوليت همه شهروندان در حفظ نظم و امنيت جامعه را امری لازم و ضروری دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات را كه از فعاليت مجرمان و مخلان نظم و امنيت در سطح جامعه دارند، از طريق مركز فوريت‌های پليسی 110 با پليس در ميان بگذارند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از