حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد:

کشف انبار کالای قاچاق در بهارستان

کشف انبار کالای قاچاق در بهارستان

فرمانده انتظامی بهارستان از کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مجید عسکری‌نیا با اشاره به برخورد با برهم‌زنندگان نظم عمومی در سطح شهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران با اقدامات اطلاعاتی و فنی از دپوی تعدادی اقلام قاچاق در انباری در محدوده آدران مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی محل، با هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی به‌عمل‌آمده از انباری مقدار 996 جفت کتانی خارجی، 33 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل آبمیوه‌گیری، زودپز، سرخ‌کن، جارو شارژی، 14 کارتن چاقو و چنگال، 400 کارتن بادام هندی، 100 کیسه تخمه خارجی، 95 کارتن بادام زمینی، 24 کارتن فندق، 100 کارتن کشمش، 50 کیسه گردو، 40 کیسه بادام درختی و 400 کارتن مغز گردو کشف شد.

فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 40 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص سه نفر دستگیر و برای تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و سه دستگاه خودرو نیز در این رابط توقیف شدند.

دستگیری سه سارق خودرو در بهارستان

عسکری‌نیا گفت: مأموران در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پراید، مشکوک شده و دستور ایست دادند که راننده بلافاصله از محل متواری شد ولی مأموران پس از هماهنگی لازم با هوشیاری و سرعت عمل، خودرو را توقیف و سه سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به 12 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی بهارستان، آنها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از