حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس:

کابینه دولت بدون سهم‌خواهی‌ها تشکیل شود

کابینه دولت بدون سهم‌خواهی‌ها تشکیل شود

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود وزرای کابینه دولت چهاردهم به دور از سهم‌خواهی‌ها و هیاهوها با چینش افرادی کارآمد انتخاب شود.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: موضوعاتی درباره چینش کابینه دولت چهاردهم مطرح می‌شود، اما ملاک در این باره انتخاب و اظهارنظر نهایی رئیس جمهور است.

وی با تأکید بر اینکه همه افراد در هر مسئولیتی باید دولت را در انجام وظایف و دستیابی به موفقیت یاری کنند، ابراز امیدواری کرد‌: با انتخاب کابینه‌ای کارآمد و وزرایی به دور از حواشی و هیاهوها، این مهم محقق شود.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارآمدی به این معنا است که هر وزیر در حوزه کاری خود توانمند، متخصص و قادر به مدیریت و حل مشکلات مردم بوده و آن‌ها را با سرعت برطرف کند.

اکبری تالارپشتی با اشاره به اهمیت انتخاب وزرای اقتصادی در کابینه دولت چهاردهم، تحقق شعار سال را یکی از وظایف کاری تیم اقتصادی دولت چهاردهم خواند و افزود: استفاده دوباره رهبر معظم انقلاب از عنوان جهش تولید در شعار سال آن هم با مشارکت مردم، نشان‌دهنده اهمیت پای کار آوردن ظرفیت، توانمندی‌ها و سرمایه‌های مردم و باور نقش و سهم آنان در ایجاد جهش و رونق بخشیدن به تولید است.

وی حضور و مشارکت مردم و استفاده از فکر، انگیزه و سرمایه‌های آنان را عامل جهش تولید خواند و افزود: صنعت و تولید موتور حرکت اقتصاد کشور بوده و باید موانع کُند شدن حرکت آن برداشته شود.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحقق این مهم در گرو کاهش تصدی‌گری دولت و مشارکت دادن مردم در عرصه‌های مختلف و بی‌اثر و خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان است.

اکبری تالارپشتی گفت: امید است دولت چهاردهم، دولتی مقتدر و توانمند بوده و کابینه آن به دور از سهم‌خواهی‌ها شکل گرفته و از همه ظرفیت‌ها و بسترهای موجود برای کمک به حل مشکلات مردم استفاده کند.

وی اظهار کرد: معتقدم برداشتن مشکلات از پیش پای مردم بسیار ساده بوده و نیازمند همفکری و همدلی تحت پوشش یک مدیریت جهادی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از