حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
معاون سیاسی سپاه پاسداران:

وعده صادق گواه شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها بود

وعده صادق گواه شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار یدالله جوانی عصر امروز در همایش روز روابط عمومی و ارتباطات که در حسینیه فاطمة‌الزهرا (س) سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین شکستی که در عملیات وعده صادق بر صهیونیست‌ها تحمیل شد، شکست اطلاعاتی و غافلگیری بود.

وی با اشاره به اینکه برکات شجاعت و ایستادگی مردم غزه برگرفته از نگاه الهی است، بیان کرد: آن چیزی که امروز غرب را در پی شکست‌های نظامی، سیاسی و اطلاعاتی به وحشت انداخته، تن دادن به شکست رسانه‌ای برای نخستین بار است که می‌توان آثار آن را در تجمعات، تظاهرات و اعتصابات دانشگاه‌های بزرگ اروپا می‌توان دید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز رسانه‌های مقاومت و شبکه‌های اجتماعی موفق به تصویرسازی و روایت درست از وقایع شده‌اند و این نقطه امیدی برای حرکت شتاب‌گونه انقلاب است، چرا که گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان منطبق بر فطرت‌ها، استکبارستیزی، ایستادگی در برابر ظالم و دفاع از مظلوم است.

سردار جوانی یادآور شد: در حالی ۷۵ سال ملت‌های غرب را در مقابل مظلوم نگه داشته و رسانه‌‌های غربی رژیم صهیونیستی را دموکرات معرفی کرده بودند که به یک باره این پرده فرو افتاد و واقعیت‌ها برای همگان آشکار شد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که این روزها در غرب در حال رخ دادن است، حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات می‌کند و ضروری است روایتگری درستی در این باره انجام شود، چرا که امروز بهترین شرایط برای جهاد تبیین در حوزه انقلاب اسلامی فراهم شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داد مقاومت یک قوت واقعی بوده و فرماندهی، انسجام، منافع و تحلیل مشترکی دارد.

سردار جوانی گفت: دولت‌های غربی، رژیم صهیونیستی را در پیکره امت اسلام ایجاد کردند تا به عنوان یک غده سرطانی پیکره امت اسلامی را از بین ببرد، چرا که معتقدند اگر امت اسلامی به حال خود رها شود‌، آنگاه قادر به شکستن وحدت و اتحاد بین مسلمانان نمی‌شوند

وی تقویت وحدت شیعه و سنی را لازمه تمدن‌سازی خواند و بیان کرد: رژیم صهیونیستی با نفاق‌پراکنی و ایجاد تفرقه به دنبال عدم تحقق این مهم است، بنابراین فعالان رسانه‌ای باید در کنار روایت درست و تبیین موفقیت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب، به بیان ابعاد جنایتگری و شکست رژیم جعلی صهیونیستی بپردازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از