حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
دادستان شهرستان پردیس خبر داد:

ورود دستگاه قضا به انباشت زباله‌ در «کمرد»

ورود دستگاه قضا به انباشت زباله‌ در «کمرد»

دادستان شهرستان پردیس گفت: وضعیت غیربهداشتی و انباشت زباله‌های منطقه صنعتی کمرد نامناسب است و واحد‌های متخلف در این رابطه پلمب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عنایت‌الله علیپور در بازدید میدانی از محل انباشت زباله‌ها در منطقه صنعتی کمرد، اظهار کرد: وضعیت رها شدن زباله‌ها در این منطقه نامناسب است و روند جمع‌آوری به کندی انجام می‌شود.

وی افزود: پیرو برگزاری جلسه فرمانداری و دستور صادره از دادستانی، شورای صنعتی کمرد متعهد شد سریع با انتخاب پیمانکار نسبت به جمع‌آوری زباله و انتقال به محل دفن زباله‌ها در گندک دماوند اقدام کند.

داستان شهرستان پردیس یادآور شد: برخی واحد‌های تولیدی متخلف در این خصوص کوتاهی کرده و مقرر شد با نظارت اداره محیط زیست و بخشداری جاجرود برای تشکیل پرونده قضائی به دستگاه قضائی معرفی شوند.

علیپور خاطرنشان کرد: روند جمع‌آوری زباله‌ها در منطقه صنعتی کمرد آغاز شده و با هرگونه تخلف و بی‌نظمی واحد‌های صنعتی برخورد می‌شود و در این رابطه چند واحد تولیدی متخلف پلمب خواهد شد.

 در پی درج گزارشی از وضعیت غیربهداشتی زباله‌های رها شده در منطقه صنعتی کمرد، با عنوان «فاجعه زیست‌محیطی بیخ گوش تهران/ ‌انباشت زباله در کمرد» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از محل انباشت زباله‌ها بازدید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از