حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سرپرست تیم جودو توان‌یابان شهرستان ری:

ورزش جودو سلامت جسم توان‌یابان را تضمین می‌کند

ورزش جودو سلامت جسم توان‌یابان را تضمین می‌کند

سرپرست تیم جودو توان‌یابان شهرستان ری گفت: ورزش جودو یکی از کامل‌ترین ورزش‌ها برای انسجام و سلامت توان‌یابان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی فیضی اظهار کرد: با همت اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و همچنین خانواده‌های توان‌یاب و بیماران اوتیسم توانستیم در یک سال اخیر ورزش جودو توان‌یابان را در شهرستان ری گسترش دهیم و برای مسابقات پاراالمپیک، آسیایی و جهانی آماده شویم.

وی افزود: ورزش جودو یکی از کامل‌ترین ورزش‌ها برای توان‌یابان است و در حال حاضر با آموزش این ورزش به معلولین جسمی -حرکتی، کم‌توانان ذهنی و همچنین بیماران سندرم داون و اوتیسم‌ گامی نو در جهت رشد و پیشرفت توان‌یابان برداریم.

سرپرست تیم جودو شهرستان ری در ادامه با اشاره به محدودیت‌های قشر توان‌یاب خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهشمندیم که مسیر را برای توان‌یابان هموارتر نمایند و با همکاری مردم و خانواده‌های معلولین بتوانند حضور موثری در سطح جامعه داشته باشند.

فیضی خاطرنشان کرد: سه سال تلاش برای راه‌اندازی انجمن جودوی معلولین و آموزش توان‌یابان کافی بود، هدف ما راهیابی به مسابقات پاراالمپیک است، دراین راستا امیدواریم فدراسیون جانبازان و توان‌یابان و انجمن حمایت‌های لازم را از جودوکاران ما داشته باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه جودوی توان‌یابان آی_دی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با مجموعه ورزشی قمربنی‌هاشم درصدد هستیم خانه جودو را در این مجموعه قرار دهیم.

همچنین مریم آقایی سرپرست توانبخشان گروه یاران و از فعالان این مجموعه اظهار داشت: از متولیان امر و سازمان بهزیستی خواستاریم به قشر توان‌یاب و با استعداد توجه ویژه‌ای داشته باشند که در آینده شاهد موفقیت‌های چشمگیر این قشر در سطح کشوری و جهانی باشیم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از