حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

نظام جدیدی در منطقه حاکم شده است

نظام جدیدی در منطقه حاکم شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان، نظام جدیدی را در منطقه حاکم کرده است.


اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی و پاسخ ایران به جنایات تروریست‌های غاصب صهیونیست، نظام جدیدی را در منطقه حاکم کرده است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزگری‌ها صهیونیست‌ها نشان داد امکان هرگونه اقدامی برای ما وجود دارد و ما دست برتر را نشان دادیم و این پاسخ در حد تنبیه متجاوز بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتیکه بار دیگر این رژیم غاصب در داخل و خارج از کشورمان دست به اقدامات تروریستی بزند و به منافع ما لطمه‌ای وارد کند، پاسخی دقیقتر، سریعتر و قوی‌تر خواهیم داشت و صهیونیست‌ها را با اقداماتی مواجه می‌کنیم که تاکنون خود و حامیانشان ندیده‌اند.

شاکری تأکید کرد: این اقدام جمهوری اسلامی ایران مچجب بالا رفتن اعتماد به نفس و قدرت نیروهای مقاومت شد، به‌طوریکه  عملیات حماس و جهاد اسلامی در چند روز اخیر حاکی از این است. 

وی تصریح کرد: این پاسخ جمهوری اسلامی ایران از سویی شاید موجب شود دولت‌های ترسو و حکام خائن عرب که در وحشت از رژیم صهیونیستی به سر می‌بردند، از خواب غفلت بیدار شده و بدانند این رژیم آنقدرها هم ترسناک نیست. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید در این صورت غیرت این دولت‌های ترسو شان تکانی بخورد و از مسابقه گذاشتن برای برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی دست کشیده و به مردم خود بپیوندند.

شاکری گفت: از سویی بیانیه دوم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه هرگونه اقدامی از هر منشأ و مکانی علیه منافع کشورمان با پاسخ ایران همراه خواهد بود، حامیان این رژیم از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه را متوجه کرد جمهوری اسلامی ایران در این قضیه با کسب شوخی ندارد و قدرت آن بسیار فراتر از آن چیزی است که تاکنون نشان داده‌ است. 

وی اظهار کرد: این اقدام کشورمان معادلات جدیدی را رقم زده و نشان داد دست برتر در منطقه با ایران است و هر کس بخواهد اقدامی علیه منافع ایران انجام دهد، با این قدرت مواجه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از