حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
شهردار نصیرشهر:

نخستین خانه ژیمناستیک نصیرشهر به بهره‌برداری رسید

نخستین خانه ژیمناستیک نصیرشهر به بهره‌برداری رسید

شهردار نصیرشهر از بهره‌برداری نخستین خانه ژیمناستیک مجهز جنوب غرب استان تهران در سایت سلامت و نشاط شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، فرشاد شهسواری در آیین بهره‌برداری از خانه ژیمناستیک در جمع خبرنگاران با اشاره به استعداد بسیار بالای کودکان و نوجوانان منطقه در زمینه رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: توسعه امکانات و سرانه‌های ورزشی از اقداماتی است که با حمایت شورای اسلامی با احداث مجموعه‌های مختلف ورزشی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: خانه ژیمناستیک نصیرشهر به‌عنوان نخستین سالن تخصصی رشته ژیمناستیک در جنوب غرب استان تهران به‌شمار می‌رود و می‌تواند در پرورش استعدادها و زمینه‌ساز قهرمان پروری باشد.

شهردار نصیرشهر با اشاره به برگزاری مراسم بهره‌برداری این سالن ورزشی، در پایان خاطرنشان کرد: امروز با حضور رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران و همچنین هیات همراه، معاون فرماندار شهرستان رباط کریم و اعضای شورای اسلامی شهر بهره‌برداری و آغاز فعالیت خانه ژیمناستیک نصیرشهر در مراسمی مورد نکوداشت قرار گرفت.

گفتنی است خانه ژیمناستیک شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحتی بالغ بر 850 مترمربع و تجهیزات به روز و استاندارد برای استفاده شهروندان و دوستداران ورزش ژیمناستیک آغاز به فعالیت کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از