حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

منتخب مردم ادامه‌دهنده مسیر شهید رئیسی باشد

منتخب مردم ادامه‌دهنده مسیر شهید رئیسی باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب مردم ادامه‌دهنده مسیر شهید رئیسی بوده و آن را الگوی فعالیت خود قرار دهد.

محمد سراج در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت و با مشارکت ۵۰ درصدی مردم برگزار شد.

وی حضور و رأی مردم را تعیین‌کننده و نافذ خواند و بیان کرد: با وجود جوسازی‌ها و اعمال فشار مخالفان معاندان نظام در جلوگیری از حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی، دور دوم برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با افزایش میزان حضور مردم همراه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حالی بدخواهان کشور به دنبال آن بودند اینگونه القاء کنند که مردم با نظام قهر کرده‌اند که برگزاری انتخابات با مشارکت ۵۰ درصد واجدین شرایط خلاف این را ثابت کرد.

سراج منتخب ملت ایران را رئیس جمهور همه مردم خواند و افزود: اینک باید همگان نقش خود را در کمک به دولت برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب ایفا کرده و در این راه مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی شهید رئیسی را رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی خواند و تأکید کرد: فداکاری، خدمتگزاری، صداقت، اخلاق‌مداری، مردم‌داری و ارتباط با دنیا از جمله شاخصه‌هایی بود که در شهید خدمت تجلی داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شهید رئیسی در جهات و حوزه‌های مختلف ریاست جمهوری را در کشور ایران ارتقاء داده و آن را در بالاترین سطح خود ارائه داد و از این‌رو کار کردن برای رؤسای جمهور پس از او، دشوار است چرا که اینک سطح انتظارات از رئیس جمهور متفاوت شده است.

سراج، شهید رئیسی را نماد اخلاص، اخلاق و مردم‌داری خواند و الگویی برای رؤسای جمهور پس از خود دانست و خاطرنشان کرد: بنابراین هر کسی که در این سِمت، کمترین قصور و کوتاهی داشته باشد، آسیب می‌بیند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب نیز اگر می‌خواهد نام نیکش در کشور باقی بماند، مشی و مرام شهید رئیسی را در پیش گیرد همانگونه که او در سخت‌ترین شرایط این مسئولیت را پذیرفت و برای حل مشکلات تلاش کرد، اگرچه بسیاری از فعالیت‌های او در آینده نمود پیدا می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از