حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهردار نسیم‌شهر:

نوسازی آسفالت معابر نسیم‌شهر کلید خورد

نوسازی آسفالت معابر نسیم‌شهر کلید خورد

شهردار نسیم‌شهر گفت: با انعقاد قرارداد و ابلاغ مجوز و مصوبه از سوی استانداری تهران در راستا اجرا آسفالت و بهسازی معابر نسیم‌شهر، مراحل اجرائی پروژه‌های پیش‌بینی شده در سطح شهر در حوزه آسفالت آغاز خواهد شد.

محمدرضا باباحسینی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «تهران نیوز»، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی و مهم شهرداری‌ها که طی سال به صورت منظم در دستور کار قرار می‌گیرد، رفع نواقص موجود در خصوص آسفالت معابر شهر است که این مهم طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده در بودجه تدوین و تنظیم می‌شود. 

وی بیان کرد: در ابتدلی سال جاری برآوردهای اولیه و لازم توسط کارشناسان با بازدیدهای میدانی صورت گرفته و لوایح آن به استانداری تهران ارسال شد، تا مجوز لازم اخذ شده و پس از تحلیل و یررسی از سوی استانداری تهران، به شهرداری ابلاغ شود.

شهردار نسیم‌شهر عنوان کرد: با انعقاد قرارداد و ابلاغ مجوز و مصوبه از سوی استانداری تهران در راستا اجرا آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و ارسال لایحه به استانداری در راستای رفع نواقص و مطالبات مردمی برای بهبود وضعیت آسفالت معابر، مجوز لازم پس از طی مراحل قانونی به شهرداری ابلاغ و قرارداد پروژه به امضاء رسید و مراحل اجرائی پروژه‌های پیش‌بینی شده در سطح شهر در حوزه آسفالت آغاز خواهد شد.

باباحسینی تریح کرد: با ابلاغ این مهم بنا داریم تا پایان سال ٣۵٠ هزار مترمربع آسفالت را در سطح شهر به اجرا درآوریم که قطعأ نقاط مختلف شهر در طرح نهضت بهسازی معابر دیده شده و همه کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابری که در این حوزه با مشکل روبرو است، به زودی آسفالت‌ریزی شده و امید است، پس از اجرا شاهد رضایتمندی و تسهیل در رفت و آمد عمومی باشیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته پس از بازدید میدانی در یکی از محله‌های شهر (شهرک فجر) قول مساعدت به یکی از شهروندان داده شده بود که باید اقدامات قانونی و کسب مجوز اخذ می‌شد و با توجه به ابلاغ آن در آینده نزدیک شاهد اجرا این پروژه خواهیم بود.

شهردار نسیم‌شهر خاطرنشان کرد: با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان، به جد به دنبال انجام مطالبات مختلف شهروندان به ویژه در حوزه بهسازی معابر خیابان متوسلیان، رمپ و لوپ، زیرگذر ورودی شهر، عدالت ۲، خیابان امام خمینی (ره) و محله روحانیون هستیم و با توجه به حساسیت‌های ایجاد شده تلاش و همت خود را در راستای رضایتمندی مردم به صورت ویژه به کار خواهیم گرفت.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از