حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
فرماندار دماوند خبر داد:

مشارکت 75 درصدی دماوندی‌ها در انتخابات اخیر

مشارکت 75 درصدی دماوندی‌ها در انتخابات اخیر

فرماندار دماوند از مشارکت 75 درصدی دماوندی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، با ابراز قدردانی و تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این حضور را محضر مقام معظم رهبری، نامزدهای محترم این دوره از انتخابات و به ویژه خالق این حماسه، ملت بزرگ ایران و مردم شریف و انقلابی شهرستان دماوند تبریک گفت.

وی افزود: بی‌تردید این مشارکت پرشور، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند، ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‌شناسی و مشارکت گسترده، یکبار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: قطعاً پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین لازم می‏دانم بار دیگر از تلاش‏های مستمر و شبانه ‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات از جمله هیات‏‌های اجرایی و نظارت، اعضای محترم شورای تأمین، اعضای شعب اخذ رای، اصحاب رسانه‏، خبرنگاران، گروه‌‏ها، احزاب و جریان‌‏های سیاسی که نقش مهمی در افزایش مشارکت داشتند، قدردانی نمایم.

طاهرخانی افزود: همت و همکاری طرفداران نامزدها و دست‌اندرکاران انتخابات باعث شد این رویداد ملی به بهترین نحو ممکن و با کامل‌ترین نظم و انضباط برگزار شود.

وی با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب مردم، جناب آقای مسعود پزشکیان، برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق در انجام مسئولیت‌های خطیر ریاست جمهوری را کرد و گفت: امیدواریم دولت جدید با تکیه بر حمایت‌های مردمی، گام‌های موثری در جهت توسعه و پیشرفت کشور بردارد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه در خصوص آمار انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دماوند بیان کرد: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات به 75 درصد رسید که نشان از آگاهی و مسئولیت‌پذیری بالای شهروندان دماوندی دارد؛ در این انتخابات، جناب آقای مسعود پزشکیان با کسب 30 هزار و 694 رأی و جناب آقای سعید جلیلی با 29 هزار و 576 رأی به ترتیب بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از