حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه:

مشارکت 1700 نفر برای برگزاری انتخابات در فیروزکوه

مشارکت 1700 نفر برای برگزاری انتخابات در فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: فرآیند اخذ آرای مردم شریف شهرستان در 54 شعبه و نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه انجام می‌شود.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» اظهار کرد: از ساعات اولیه بامداد امروز ۸ تیرماه، ملزومات شعب اخذ رای، صندوق‌ها و دستگاهای احراز هویت به صورت شعبه به شعبه تحویل نمایندگان فرماندار شد.

وی گفت: به فضل الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سطح شهرستان فیروزکوه راس ساعت 8 صبح آغاز شد و فرآیند اخذ آرای مردم شریف شهرستان در54 شعبه و نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه انجام می‌شود در این راستا بیش از هزار و ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی در شعب فعالیت دارند.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: در حال حاضر نیز به صورت آنلاین تمام شعب شهرستان در حال احراز هویت و اخذ آرا هستند و بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات کشور در ساعت مقرر نیز فرآیند انتخابات را به پایان خواهیم رساند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت رای‌ اولی‌ها در انتخابات، بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها مقرر شد در انتخابات امروز تعدادی از دانش آموزان رأی اولی علاقه‌مند به برگزاری فرآیند انتخابات در قالب‌ همیاران فرماندار مشارکت کنند تا انتخاباتی باشکوهی را رقم بزنیم.

حیدری‌منش ادامه داد: در راستای لزوم مشارکت همه آحاد مردم و به ویژه دانش آموزان مشمول رای دادن در مهمترین تصمیم گیری کشور، دبیرستان هفده شهریور واقع در خیابان طالقانی بعنوان  شعبه اخذ رای ویژه  دانش آموزان رأی اولی می‌باشد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: از مردم شریف شهرستان فیروزکوه دعوت می‌کنیم باحضور در شعب اخذ رای، آرای خود را به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف اجتماعی در قالب مشارکت در سرنوشت خود، در صندوق های رای بیندازند؛ ان شاالله که بتوانیم در آینده کشور نقش موثری را ایفا کنیم.

گفتنی است، نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران به ترتیب حروف الفبا، «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» هستند. 

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از