حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
مدارس و دانشگاه‌ها دشمن‌شناسی را آموزش دهند
امام جمعه شهرقدس:

مدارس و دانشگاه‌ها دشمن‌شناسی را آموزش دهند

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه دولت‌مردان باید برمبنای ولایت و آیات و روایات حرکت کنند، گفت: دشمن شناسی یکی از مسائل مهم است و باید توطئه‌های دشمن توسط مدارس و دانشگاه‌ها به نوجوانان، جوانان‌ و مردم شناسانده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی برگزار شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: کمک‌رسانی به نیازمندان و توجه به رفع نیاز آنها و انجام صله‌رحم مورد تأکید در جامعه اسلامی است.

وی گفت: تمام زندگی باید در مسیر جهاد در راه خداوند باشد و کل زندگی مبارزه است مانند مبارزه با نفس و کسی که فهمیده برای چه خلق شده تمام وقت خود را صرف رسیدن به پرودگار می‌کند.  

امام جمعه شهرقدس افزود: دشمن شناسی یکی از مسائل مهم است و باید توطئه‌های دشمن به نوجوانان، جوانان‌ و مردم شناسانده شود و همه دستگاه‌های فرهنگی، آموزش‌و‌پرورش و مسئولان باید مراقب جریان نفوذ باشند. 

وی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ آزاد اسلامی شهرقدس باید محتوای لازم را به دانش‌آموزان و دانشجویان انتقال دهند و بدانند که منافقان همیشه در حال ضربه‌زدن هستند و با جاسوسی دنبال فاش کردن اسرار هستند‌.  

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اينکه مسئولان از قرآن کریم کمک بخواهند گفت: دولت‌مردان باید برمبنای ولایت و آیات و روایات حرکت کنند تا بتوانند جلوی ضربه‌های دشمن را بگیرند و این تفکر ارتباط با آمریکا باید اصلاح شود. 

وی افزود: مسئولین وزارت خارجه، دولت و مجلس باید هشیار باشد و در مقابل توطئه‌های دشمن کوتاه نیایند و چشمشان را باز کنند و با هوشیاری جلوی جنگ‌های جدید را بگیرند. 

امام جمعه شهرقدس گفت: امروز پیامی که بايد به دنیا بدهیم، پیام اقتدار و قدرت است و این اقتدار جبهه مقاومت است که حرف اسلام را پیش می‌برد.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم و محکومیت جنایات گسترده رژیم خبیث صهیونیستی گفت: سازمان‌های بین‌المللی از جنایات این رژیم منحوس طرفداری می‌کنند و به فضل الهی جبهه‌ مقاومت پیروز است و نابودی آمریکا و اسرائیل نزدیک است‌.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از