حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه ناحیه دماوند:

عملیات «وعده صادق» موجی از غرور ایجاد کرد

عملیات «وعده صادق» موجی از غرور ایجاد کرد

فرمانده سپاه ناحیه دماوند گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران را در شرایطی جشن گرفتیم که عملیات وعده صادق موجی از غرور و شادمانی در ایران به‌وجود آورده است.

غلامرضا نجفی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) این نهاد شکل گرفت، را در شرایطی جشن گرفتیم که عملیات «وعده صادق» و پاسخ دندان‌شکنِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله تروریستی و جنایتکارانه رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در بین مردم کشور عزیزمان و همچنین کشور‌های حامی مردم مظلوم و مقاوم فلسطین به‌وجود آورده است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات تنبیهی «وعده صادق» خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات برای دوست و دشمن ثابت‌ شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از مکتب سرخ عاشورا و مشی کربلا و سیره سیدالشهداء (ع) پیروی می‌کند، ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌ زمین است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این پاسخ کوبنده نشان داد خط قرمز ما، امنیت و آسایش مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دماوند همچنین بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد که در هیچ یک از جنگ‌های دنیا نظیر ندارد.

نجفی با تاکید بر اینکه از اولویت‌های سپاه حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب است، اشاره کرد: بعد از دوران دفاع مقدس سپاه در بازسازی و آبادانی کشور و همچنین جهاد علمی مشارکت نمود. پیشرفت‌های علمی و نظامی با تکیه بر دانش و فناوری بومی، فعالیت‌های گوناگون در حوزه محرومیت‌زدایی، یاری‌رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، فعالیت‌های جهاد سازندگی، فعالیت‌های گروه‌های جهادی و غیره از جمله حضور گسترده، چشمگیر و مؤثر این نهاد طیبه است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از