حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
حمله صهیونیست‌ها به لبنان نشان‌دهنده استیصال بود
کارشناس مسائل بین‌الملل:

حمله صهیونیست‌ها به لبنان نشان‌دهنده استیصال بود

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: در واقع چون ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پایان راه رسیده بود، عملیاتی را طراحی کردند که حزب‌الله را تضعیف کنند.

مجید قنادباشی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در مورد نقش آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی و بالاخص حادثه تروریستی اخیر در لبنان اظهار کرد: آمریکایی‌ها با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، طبیعی است که زمانی که ارتش صهیونیست‌ها به پایان راه می‌رسند و دیگر توان ادامه عملیات ندارند، این آمریکایی‌ها هستند که وارد صحنه می‌شوند و راه آنها را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: در واقع حادثه تروریستی که به شکل انفجار پیجرها در لبنان صورت گرفت، کار مشترک سازمان‌های CIA و موساد بود، در واقع چون ارتش رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی به پایان راه رسیده بود، عملیاتی را طراحی کردند که طرف مقابلِ ارتش رژیم صهیونیستی یعنی حزب‌الله را تضعیف کنند که این خود نشان‌دهنده بحران جدی صهیونیست‌ها است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اَشکال مختلف کمک آمریکایی‌ها به این رژیم غاصب، تصریح کرد: یکی از حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش، رساندن خطرناک‌ترین و مخرب‌ترین اسلحه‌ها به آنها است، آمریکایی‌ها بمب‌های سنگرشکن و پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی را در اختیار این رژیم قرار داده و با اجرای عملیات دفاعی در گنبد آهنین و دیگر سامانه‌های دفاعی، بیشترین تلاش خودشان را برای حمایت از صهیونیست‌ها به‌ کار گرفته‌اند.

قنادباشی تصریح کرد: اگر بخواهیم فهرستی از انواع حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی تهیه کنیم به فهرستی طولانی می‌رسیم، به طور مثال آمریکا هجمه‌های بسیاری به کار می‌گیرد تا رژیم صهیونیستی در نگاه جهانیان مقصر نشان داده نشود.

وی ادامه داد: همچنین در عرصه تبلیغات سیاسی در سازمان ملل و دیگر صحنه‌های سیاسی بیشترین توانشان را برای حمایت از رژیم صهیونیستی و وتو قطعنامه‌ها علیه این رژیم به‌ کار بسته‌اند.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مجروح شدن سفیر ایران در حادثه تروریستی لبنان، تأکید کرد: با توجه به اینکه پرونده سنگینی از جنایات رژیم صهیونیستی در نقض حریم و ورود به کشور برای ترور و به شهادت رساندن شهید هنیه را در دست اجرا داریم، این رژیم جرم دیگری را مرتکب شد.

قنادباشی انتقام این ترورها را حتمی دانست و گفت: مطمئناً ما بزرگ‌ترین ضربه ممکن متناسب با خطای آنها را در نظر داریم، اما موضوع مهم انتخاب زمان مناسب برای اجرای آن بوده و ابتکار عمل در دست ما است.

وی اظهار کرد: موضوع به طول انجامیدن و تأخیر در انجام این انتقام به مجازاتی علیه رژیم منحوس صهیونیستی تبدیل شده و جنگ روانی سختی برای آنها ایجاد کرده و آرامش را از آنها ربوده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل مشخص نبودن زمان انتقام قطعی از رژیم غاصب را امتیازی برای ما خواند و بیان کرد: این موضوع وحشتی به جان شهرک‌نشینان صهیونیستی انداخته و آنان را سردرگم و دچار بحران کرده و ما هم به دنبال انتخاب زمان مناسب برای اجرای این انتقام هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از